Het Connemara topic, deel 2!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

minka

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 09:26

Ziet er goed uit Punz, ze zakt veel meer van achteren in het tweede filmpje.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:37

Heerlijk dat je weer onder het zadel mag stappen Saams :)

Ik heb een vraag over Mallow zijn paspoort. Hij is een jaar geleden geimporteerd uit Ierland. Heb hem vervolgens van een tussenpersoon gekocht, maar vraag me nu af of zijn Ierse paspoort hier wel geldig is. Wil vanaf volgend jaar met hem starten in de dressuur, maar moet hij hiervoor een Nederlands paspoort hebben of moet ik hem nog ergens registreren?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 09:10

Ik vind schimmels zo schattig, op de manege was ik vroeger ook helemaal verliefd op een schimmel welshje. Nadeel blijft alleen dat ze er zelf vaak alles aan doen om geen schimmel te blijven. Misschien ook nog iets van voor domesticatie toen was wit natuurlijk heel afwijkend en opvallend.

Voor mij is het stiekem wel reden geweest om niet te kiezen voor een witte pony, al had ik een leuke witte er niet voor laten staan ;)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 10:03

Had zelf hiervoor een zweetvos met 4 hoge witte benen en een witte staart. Hele schone pony, maar waste mezelf ondanks dat wel suf :')

Ooit komt er vast nog wel een paard met meer wit, want stiekem val ik daar toch wel voor. Maar voor nu is mijn donkerbruine zonder aftekeningen erg makkelijk!!