Het Connemara topic, deel 2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:33

:oo Heel blij dat ik met JJ dan niet bij jou in de bak hoef te rijden.....(#lanceermodusaan.)

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:38

Uit die categorie heb ik er ook nog een paar. ( minus de 2 middelste ... |( )

Afbeelding

they're just here for the food <<)

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:57

Haha oh heerlijk :D Die rooie <3 Ok met 3 heb ik het nog makkelijk dan :P

Nee Ria dat is niet geschikt voor Jou :') Vd week zat ie achter de ton die ik in de bak had staan en sprong hij er steeds achter vandaan als we langskwamen :+

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 23:49

Ohhhh..... dat was gegarandeerd zandhappen geworden !

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 07:22

Dat zou hier ook nog wel eens het geval kunnen zijn. In de oude situatie stonden er nog een rij dennenbomen waar ze graag tussendoor liepen. Dat gaf nog wel eens een katapult reactie. :=

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 08:38

Nou ja eerlijk.. Heb de kat vervloekt in het begin want ook mijn nuchtere Klaas schrok er van. Maar als dan een ree-familie besluit naast je bak te gaan wonen en te pas en te onpas (ook bij voorkeur in schemer of avonds) begint te rennen en ritselen.. Nou geef mij de kat maar _O-

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:40

Heerlijk, die toekijkende dieren om de rijbak! :D
Hier in de binnenbak een krolse kater gehad die luid mauwend -buiten beeld- achter de omheining rond stommelt en dan als een duveltje uit een doosje tevoorschijn komt...geeft ook mooi effect. =:)

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 13:39

Katten blijven grappig. :')

Kleine taartjes worden iets grotere taartjes. Eerste keer (hier?) voorzien van een hoofdstel en een bitje. Hoofdstel van Firo moest groter gemaakt worden, maar het bitje van de shet (met een klein poppebekkie) paste prima. _O-
Verder heel braaf er mee. Even wat rommelen met dat metalen gevaarte, maar al snel keurig het mondje dicht.

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:04

Hier ook altijd toeschouwers
Afbeelding
Ze zijn het soms niet eens met onze keuze wie als eerste gereden wordt dus regelmatig gaan er wat oren in de nek als we langs rijden _O- en als we de eerste afzadelen staan er alweer wat te dringen die ook zo nodig even willen rijden.

En gister een klein meisje wat heel bang was maar toch heel graag even op lady wilde. Man wat een top brave pony is het toch. Zo voorzichtig als lady met haar was. Ze heeft fijn gestapt en gedraafd en ponylief gedroegzich voorbeeldig. Wat gaat iemand daar een fijne pony aan krijgen
Afbeelding

Sky hier voor lady ook maat shet

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 21:31

Wat is ze toch zoet Tineke. Al een (potentiele) koper gevonden? :D

Mijn gluurder was weer actief vandaag... _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 22:48

Te schattig koppie!

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 22:57

Heerlijk uitzicht zo!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 12:13

Hier vast ook nog wel eksters met goede ideeën. Zoek een donkerbruine frontriem voor miss Taartster.... met een glimmerke uiteraard. O:)


Afbeelding

EllyC

Berichten: 8124
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 12:47


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:33

Br ga ik zeker bekijken. +:)+
Thanks voor de tip.

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:36

Nog geen geschikte kopers gevonden, een meisje was echt heel bang die stond met poetsen al te huilen tja dat gaat niet goed komen ben ik bang dus zelf maar nee gezegd en nog twee met een vaag verhaal.

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 22:09

@SkyMarian: qua bling kan ik je niet helpen helaas............. Miep Mode-loos hier :')
Tineke: Verstandig. Dat kan alleen maar ongelukken geven. Zo'n fijn dier verdiend ook gewoon een fijne baas. Duurt misschien even langer, maar een goede plek is toch ook wat waard!


En mag ik jullie weer lastig vallen met wat video-tjes??
Zo blij weer namelijk...

Súperhete Punzel "gewoon" naar rust weten te rijden, en uiteindelijk, zonder de tussenoplossing van het galoppeer balkje nog stressloos een galopje gedaan:




En natuurlijk valt er nog van alles over te zeggen, maar zo blij dat we dit samen nu zo zonder ongelukken of stress kunnen !!
( want in de bak is ze echt zo veel moeilijker dan met gewoon simpelweg buiten in een bos door een waterbak crossen..)

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 08:12

Ria ik zag t voorbij komen, echt geweldig fijn hoe je nu samen met hete miep bezig kunt zijn, wat een verschil ook in wederzijds vertrouwen, petje af!!!!

En wat kopers betreft dat klopt, ze moeten niet snel weg, we zijn geen handelsstal maar willen kinderen of volwassenen aan een fijne pony helpen, wij vinden belangrijk dat dit echt een match is. Op die manier promoot je het ras en hou je zelf je naam hoog.

En gister oh boy, zo trots op Mel en Sanne. Ze deden in beilen mee met springen, grote groepen ruiters. In de bb 50 in de B 100 en in de L 63 pfffff
Sanne en Mel een rondje L zijn ze gewoon foutloos met een snelle tijd en worden ze 5e. Mel had er reueueuze zin in!!!!! Man wat gingen ze pffff niet goed voor mijn hart maar oké, het klopt nog.
Vandaag een longeer en kalm aan dagje voor onze knappert.

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:46

Ik zag jullie fb post inderdaad ook. Zó gaaf wat die twee klaarspelen!!!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 12:35

Heb je toch maar mooi geleerd om met een Ferrari te rijden Ria. :D :D :D
Dapper Tineke om bij je eigen plan te houden en zo bij te dragen aan eerlijke handel. Er komt ongetwijfeld iemand voor haar. :j
Ik vind Sanne en Mel zo stoer....al snap ik dat 'hartprobleem' heel goed. :')

Begin bij Taartje te begrijpen wat ze bedoelden met haar eenkennigheid. Had er zelf niet zoveel last van, maar zie dat ze het buurmeisje stug negeert. Weglopen met halster om doen, geen voeten willen optillen, overdwars op de poetsplaats gaan staan... :+
Ben er alleen nog niet uit of voortkomt uit eenkennigheid, gebrek aan duidelijkheid of een combi van is.

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:14

Gewoon eenkennig zou goed kunnen
Punzel is oprecht echt goed opgevoed zo aan de hand

Maar oh wee als ik haar niets vermoedend even aan een ander geef om haar vast te houden oid

Kuch

Dan moet die persoon zich serieus echt eerst even voorstellen
En zich vooral geen "intimiteiten" ( klopje op de hals valt daar al onder) willen veroorloven. :oo _O-

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 06:06

Oh eenkennigheid Haha heel herkenbaar. Mijn paard draaide zich om als gerko de stal in kwam en liet zich echt door niemand uit de wei halen behalve door mij. Regel op de manege was dat het laatste paard altijd uit de wei gehaald moest worden, maarnadat ze regelmatig met een hele groep achter die van mij aan gingen veranderde de regel. Ieder laatste paard moet eruit behalve Hessel _O-
Ach ik vond/ vind het wel wat hebben al moet ik zeggen dat t heel soms ook wel eens lastig was.

Wat Mel betreft die red t prima tussen de paarden. De eerste dubbel reed hij mooi op 2, was ook de bedoeling, maar de tweede galopsprong was iets krap. Er waren paarden die m op 3 reden of 2 en een krabbel.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 19:58

Alle dames hebben er hier een handje van moet ik zeggen. Sky en Zoeff vinden zichzelf uitermate grappig als ze dit soort fratsen uithalen. :+

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:12

:= heeft ook wel iets toch.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 11:03

Ik moet er heel hard om lachen. Vooral omdat ze heel goed weten bij wie ze het keer op keer kunnen flikken. _O-

Dames ramptoerist ... :7

Afbeelding