na mezelf, stel ik nu ook effe m'n paintje voor......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 13:18

[img]../upload/762/spratje.jpg[/img]

mooi is ze, heh? (helaas is ze te koop, mijn bijrijder is ermee gestopt en ik heb geen tijd genoeg meer om haar de aandacht te geven die ze nodig heeft... Huilen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 13:50

kun je geen andere bijrijder zoeken?? waar woon je ergens? vlakbij eindhoven? dan weet ik misschien wel een paar mensen die dat willen doen hoor!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 14:03

Ach Nathali, was het allemaal maar zo makkelijk! Er zit een heel verhaal aan vast.. Sprat is namelijk vanmijn nichtje en mij, we hebben haar dus samen gekocht. Nu heeft zij geen zin meer om te rijden, en ik geen tijd, dus hebben we besloten haar te verkopen. Ik rij haar al een jaar alleen nu (vandaar "mijn" paintje) maar helaas heb ik het druk met andere bezigheden. Sprat moet nu eenmaal veel lopen en 3 x per week, zoals nu, is echt te weinig. Kost me bovendien ook te veel stalgeld. Ze staat in Sterksel, bij de Peachtree ranch. Mijn nichtje wil geen andere bijrijders..... Boos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 14:23

Ahh.. jammer. Maar ik zal wel rondkijken voor een nieuw baasje! In de buurt.. zodat je haar niog eens op kan zoeken! Party!!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:18

Wat een schatje zeg, als ik het geld zou hebben.... en de tijd... Maar helaas nog even doorsparen. Ik hoop in ieder geval dat je een leukje baasje voor d'r vind. (het is toch een zij?)
Groetjes Marcella

Lysette

Berichten: 1696
Geregistreerd: 27-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 11:03

hooooooooi
mooi beest!!!!! Volgens mij ken ik die ranch wij hebben er denk ik een keer gelogeert met trektocht op ponykamp!!!
Jammer dat je hem moet verkopen!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 08:55

Wimpy, Jazekers....!! IR Peggy is haar halfzus..Sprat heeft in zekere zin ook cowsense, maar ik heb dat niet zo. 1 Koe
is leuk, maar een hele kudde...
Peggy is wat steviger gebouwd, maar de koppies zijn hetzelfde!
Groetjes!