zonder handen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 21:19

Hickory is bovenal blij als hij met de koeien mag spelen. Dat doet hij een keer in de twee weken. Verder houden wij hem op conditie.

Vandaag had ik iets anders in gedachten. De grote roundpen buiten was vrij. Ben met Hickory naar binnen gegaan en even kort warm gedraaft en gegaloppeerd. Daarna teugels in de knoop, geen handjes gebruiken en met gewicht en balans alleen verder.
Haha, sinds mijn operatie wist ik al dat ik wat 'scheef' was gaan lopen (schouders niet recht t.o.v. heupen), dit was ook duidelijk te zien toen ik met Hickory rond draafde en galoppeerde.
Stoppen ging super en de back-up ook. Maar gewone cirkels en roll-backs, ....., zucht. Da's nog niet opgelost. Ik denk dat ik dit maar vaker ga oefenen.

Verder wel heel lekker gereden hoor!

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:28

Klinkt als een heerlijke dag Haha!

Gaaf hoor, zo puur natuur Cool

Hmm, foto's van dat spelen met die koeien, misschien?????
Leuk!!!

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:00

enig idee waar in nederland je met real cows kan oefenen? ik heb een paar keer cutting gereden in belgie, maar zoek nu iets in nederland om in juli naartoe te gaan
er zou een clinic in apeldoorn komen, maar die is afgelast vanwege mkz, en daar heb ik verder niks meer van gehoord
iemand een idee??

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 11:05

Ik sprak laatst iemand die moest een kudde koeien uit een 'wild'gebied bij elkaar halen om te enten ofzo. Hij vroeg aan mij of ik iets wist. Heb hem toen 'doorverbonden' naar Vorstenbosch. Ben benieuwd of dat nog iets geworden is. Echt koeiendrijven in Nederland WOW Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 11:49

Een kennis van mij heeft ook koeien lopen in natuurgebieden die zo af en toe gevangen moeten worden. Maar die roept toch meestal de hulp in van een van de 'grote' westernstallen in nederland. Bij paul derrez kan je toch ook wat spelen? Lijkt me wel heel erg leuk daar, wil er zelf ook nog eens naar toe met mijn paard.

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:42

paul derrez zit in limburg?
enig idee waar ik z'n tel.nummer kan scoren?
ik heb deze maand "vrij" dus het lijkt me heel leuk om wat cutting te oefenen met kalveren, maar het schijnt een beetje moeilijk te vinden te zijn, wegens MKZ
paul werkt met bisons toch?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:04

"VRIJ". Wow, ik wou dat ik dat ook had. Kun je misschien weer eens langskomen voor een gezellige bosrit (als het niet zo heet is tenminste). Was wel leuk de vorige keer.
Wel jammer dat Rinus z'n kalfjes niet leent voor jouw oefeningen Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:11

....en als ik rinus eens heel erg lief aankijk ?????
*LOL*
het woord vrij stond tussen aanhaaltekentjes hoor, maar een keertje buitenrijden lijkt me absoluut mogelijk,en erg leuk! dat spreken we vrijdag wel af?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:14

ik weet niet of Rinus voor jouw vrouwlijke charmes valt, da's echt zo'n lekkere droogkloot Haha! . Misschien wil ie zelf wel voor koe spelen.
Ik hoop dat het vrijdag niet zo heet is als vandaag, want dit is voor Lois absoluut siestaweer Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coentjuh en 57 bezoekers