Manege the Silverranch (Faras)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 22:15

Hallo!
ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die deze manege kennen.
Ik ben hier 2x geweest toen het nog fara heette. De eerste keer was geweldig, maar de 2e x was veel minder leuk. Cor en Marjolein waren chago en Willem was helemaal niet te pruimen. Een paar maanden later werd de manege verkocht.

Ik vraag me af hoe het er nu is. Worden er nog steeds ponykampen georganiseerd? Zijn Willem en Aaltje er nog???
En zijn er nog veel van de oude pony's?

xxx Roos


carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:42

Hihi...
Ik ben er járen geleden een keer op ponykamp geweest, dat was voor het eerst en ik was nog zo'n eigenwijs grietje van 9 jaar oud...
Ik reed toen op Uquk ofzo, een bruin C of D pony'tje. (ja, ik weet het nog precies...).
Ondertussen begeleid ik zelf kampen (niet daar hoor, maar op texel). Dat leek me toen al leuk en ja, dat is het ook echt!!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 16:12

Ja Uguk!!!
Die ken ik ook nog!!!
dat was best een ettertje. Maar en wel een hele lieve Lovers

Leuk dat je zelf nu ponykampen leidt! Waar is dat op Texel? Welke manege?

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:09

Weet je of die Uguk nog leeft? Ik heb al zo'n 10 jaar geleden op hem gereden. Leuk paardje, dat weet ik nog wel.

Ik begeleid nu kampen op Texel, manege Nieuw Bornrif. Erg gaaf om te doen, lekker mijn eigen paarden mee en lekker aan het strand... Over 3 weekjes mag ik weer! Helaas kan ik dan niet meer bokken...

Lady
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 23:48

Heb er twee keer een wedstrijd gereden, verder weet ik weinig over de sfeer enzo en over de lessen. Tijdens de wedstrijden was het wel druk en ik vond het wel leuk.
Ze organiseren ook wel eens wedstrijden met koeienonderdelen.
Verder weet ik dus weinig.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 18:20

Heeee Carola. Ook ik ben op texel leidster geweest bij Bornrif. Ik vond het vooral leuk bij de strandritten, als leidster rijd je dan vooruit en de rest mooi zand/water/kwallen happen. hihi

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 18:45

Zo'n 15 jaar geleden ben ik in Oosterwolde op Ponykamp geweest. Dit was vlak voordat het manege Faras werd. Toen heette het nog Manege Goedhardt. Ik kom er regelmatig langs en ben er nog wel eens wezen kijken,maar er is wel veel verandert vind ik. Ook de sfeer is er enorm op achteruit gegaan vind ik. De toenmalige eigenaren hebben nu geloof ik een manege in of nabij het Amsterdamse bos. Zij heten Cor en Henny.

slyding roos
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: frieslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:56

kijk even bij uguk leeft nog!! Haha!

just go for it

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:16

Jaren geleden ben ik daar ook een op ponykamp geweest! (8 jaar geleden ofzo Verward ) Namen die ik nog weet waren Apple Annie, Roosje en uhhhh dat was het wel weer haha! Ze hadden er ook zo`n klein schimmel shetje, Joris ofzo? Tja, was lang geleden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers