Trainers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:48

jawel alleen fjorden }>


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 23:48

Waarom denk je dat wij het daar niet mee eens zijn.

je bent toch zijn produkt dan, en als je daar niet mee naar buiten gaat heeft hij daar verder weinig aan natuurlijk. nee, daar kan ik ook wel inkomen, maar inderdaad zoals Jasja zegt, je moet een nivootje zakken. Dus leerlingen van bovenstaanden wellicht die het in zich hebben om wat zij geleerd hebben weer aan de beginners te leren.
Ofzo?

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:51

Heeft Ben geen eigen paarden dan?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:52

ben zeker niet zijn product,ben gegroeit hij is blijven steken,maar hij heeft me wel de liefde voor de westernsport mee gegeven

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:53

Hmmm, ik denk als ik heel eerlijk ben dat je misschien (misschien omdat er vast wel een uitzondering op de regel is...die uitzondering moet ik dan maar vinden... Knipoog) wel gelijk hebt. Maar zoals in mijn geval is Escala mijn eerste paardje (arabier) en ze is voor mij dus eecht een leerpaard, met haar moet ik leren rijden, niet streven naar wedstrijden denk ik...maar ja, ik (als emotioneel "watje" zijnde kan het natuurlijk nooit opbrengen om mijn puk ooit nog weg te doen hoor! Dus of die wedstrijden er ooit komen met een ander paard... Verward Hmmm, misschien als ik ergens een geldboompje vind, maar goed, ik streef er dus wel na om ook wel echt zo veel mogelijk te leren/trainen en van daar uit zie ik dan wel waar het schip strand...Als het ooit van wedstrijden komt omdat ik die goede trainer die mij met mijn leer/recreatiepaard de kneepjes van het rijden wil leren, super! Maar als dat niet gebeurt heb ik er ongetwijfeld nog evenveel plezier in en dan blijf ik toch gewoon lekker dromen...maar het plezier weegt voor mij toch wel het zwaarst. Haha!

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:54

Scuzi was dubbel bezig.
Doet hij cutting met zijn Fjorden dan?
En waarop dan, schapen?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:58

hoezo?? wil je zeggen dat een fjord niet kan wat een Quarter kan,of hoe moet ik de grap met de schapen begrijpen???? Gaaaap

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:02

hij zou met schapen gecut hebben hoor ik net.
dus gaap niet zo. Clown

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:03

nee wel met ezels.dat gaat vrij goed.moet zeggen dat ik al 2 jaar weinig van hem hoor

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:05

Ehh hier komt mama weer met haar opgestoken vingertje. Haha!

Een forum is geen langzame chat. Party!! probeer dus alleen berichten te plaatsen die voor een deel van de groep intressant is. anders kun je beter verder gaan via de P.B tjes. Lachen

het is niet zo erg hoor. maar meer iets om aan te denken Pling

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:07

Wie was dat dan met die schapen of waren het (angora)geiten? Sigaar

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:07

ok mam Haha!

lone ranger
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:09

Komop mam nog een antwoord op mijn laatste vraag. Verdrietig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 00:17

hahaha...


Oeps ik mag niet met een oneliner aankomen nu. Moet toch het goede voorbeeld geven he?

Maar goed inmiddels is het ook al off topic dus ik overtreed zowat alle regels. Och wat. dat moet af en toe ook kunnen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 05:04

Hahahahaa, Heike gaat door de knieen *LOL*
Dit is al helemaal off topic en nog net geen one-liner.
groetjes...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 07:48

he blaze, ik heb zelf ook een tijdje les gehad van Didi toen hij verdwaald was en tijdelijk hier woonde. Van hem kreeg ik ook 1 x in de week les met de koetjes op stal. Spreek/zie je hem nog weleens? Ik zou nog steeds een weekend bij hem langskomen op zijn nieuwe stal.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 08:07

Oeps...ik had al helemaal een beeld gevormd dat Didi een vrouw zou zijn... Verward Foutje...maar wie vertelt mij wat meer over deze ruiters? Waar komen ze vandaan en in welke tak van de sport zijn ze zelf actief? (Laatste geldt wmb alleen voor M.Depauw geloof ik, das een allround trainer zei je toch?)Zijn het ruiters die ook wel eens wedstrijden hebben gestart in Nederland? Het is toch eigenlijk jammer (vind ik dan) dat de westernsport nog zo (betrekkelijk) weinig publiciteit heeft hier, ik merk dat ik toch vrij weinig ruiters ken behalve dan degene die hier in Nederland presteren/gepresteerd hebben en de echte "grote"...(lees: John Slack, Todd Bergen, Tim McQuay, Doug Milholland etc. etc. etc. Ik heb trouwens een errug goed boek met een grappige inleiding mbt Doug...leuk...)

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 09:22

Hoi, allemaal. Ik heb nooit zo gewisselt met trainers, heb nu al 4 jaar een vaste en werkelijk; een zeldzaam goede combi zijn we! Ik weet wat ik aan de trainer heb, de trainer weet wat ie aan mij en mijn paarden heeft. We trainen op hoog niveau, de trainer rijdt ook op het hoogste niveau in verschillende onderdelen op shows (redelijk allround dus). Ik ben mijn westernloopbaan begonnen met een proefles jaaaaaren geleden bij de Veluwe Ranch. Tja, grappig, maar absoluut niet het niveau wat ik wilde bereiken. Toen naar mijn huidige trainer en ik blijf leren! De trainer volgt geregeld ook trainingsweekenden in het buitenland, dus schoolt zichzelf ook, heeft ook zeker niet zelf het idee dat ie alles al weet *LOL* . Mijn trainer is absoluut paardvriendelijk, moet de centen er ook mee verdienen (handel) maar stelt toch het welzijn van de paarden boven prestatie!!! Dat zijn in mijn ogen zeeeeer belangrijke zaken! Ik noem verder geen namen, de meesten van jullie weten wie ik bedoel, zijn er nog nieuwsgierigen onder jullie, laat dan een pb achter of mail me.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 09:33

Over trainers gesproken....het blijft moeilijk. Ik ken veel rijders die ook trainers blijken te zijn. Heb in het buitenland op wedstrijden wel eens ruiters zien rijden, midden in de nacht Gaaaap die hun paarden ff aan het voorbereiden waren voor de wedstrijd de volgende dag......walgelijk!!!!!Het zal de slaapkoorts wel zijn geweest die hen extreem onredelijk maakte ten opzichte van de paarden. Het was hard, grof geram en gepluk...neeeeee, niet mijn manier van rijden. Enkele van deze ruiters geven veelvuldig les in Ned. auwwwwww. Ik denk dan wel eens bij mezelf, geven deze mensen echt wel om paarden?? De paarden verzorgen ze niet eens zelf, na de proef jumpen ze eraf en de grooms doen de rest!!!! Deze 'trainers' staan in mijn zwarte boekje, ergens diep in mijn grijze massa opgeslagen....de meeste namen ken ik niet eens uit mijn hoofd, maar hun gezichten en rijwijze vergeet ik noooooit meer!!!! -Karen-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers