Western of toch nie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 16:32

Ik was van plan western te gaan rijden, omdat Dressuur absoluut niet ging, en ik dat dus gewoon zat was. Maar nu loopt zo heel netjes (my dream comes true) en begin ik toch weer te twijfelen.. Iemand goede ompratingmanouvres??

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 19:38

Ik zou zeggen blijf lekker Engels rijden. Het gaat er om wat jij wil! En als je paard bij de dressuur vast loopt wil dat nog niet zeggen dat het bij western zo veel bbeter zou moeten gaan. Wat je hard je ingeeft dat is wat je moet doen!
Kim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 22:50

Waarom zou je overstappen op western, als je zelf al schrijft "a dream coming true" als het ineens zo lekker gaat met Engels? Gewoon lekker van genieten joh, overstappen kan altijd nog!

Enjoy, Sonja

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 08:42

Ik zou als ik jou was gewoon dressuur blijven rijden. Western is niet een optie vind ik om te kiezen omdat het in de dressuur niet direct lukt. Het is ook verkeerd te denken dat western rijden eenvoudiger is dan dressuur, al lijkt het wel zo. Je moet gaan westernrijden als je dit voor je zelf heel graag wilt, om geen enkele andere reden. Niet omdat dressuur niet lukt. Je schrijft zelf al dat het ondertussen veel beter gaat. Nog even volhouden, en dan heb je vast ook weer veel plezier in dressuur. Oefening maakt kunst!

Veel plezier,

Jolande