een stukje om te zien in welk level je hoort
maakt het mij een stuk duidelijker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:niets ik zeg toch juist dat het me hierdoor een stuk duidelijker is![]()

) is met deze indeling ook de 'eigen paard-regel' vervallen? Maw, een amateur mag met andermans paard in bijv. level 3 starten?
gera schreef:SuperduidelijkDit neemt meteen een aantal vragen weg! Bedankt!
Het enige waar ik over twijfel is in welke categorieen reining is ingedeeld. Met Jagger startte ik met plezier pleasure, maar met mijn nieuwe paard (cutter/reiner) is doorzitten absoluut onmogelijk en zal ik niet snel (zeg maar helemaal niet) de keuze gaan maken om een onderdeel te starten waarin ik moet doorzitten. Kan ik direct in de reining starten in level 3 of evt. 4, of moet ik daarvoor eerst nog punten in andere (rij)onderdelen hebben behaald?
Cer schreef:Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je resultaten 'verjaren' of 'vervallen' of gaat dat niet op?
Is er bijvoorbeeld bij de Wran (oid) een historie, en misschien bijgehorend startadvies, op te vragen?
Cer schreef:En (maar misschien stel ik een heel domme vraag) is met deze indeling ook de 'eigen paard-regel' vervallen? Maw, een amateur mag met andermans paard in bijv. level 3 starten?
Cer schreef:Mag je levels overslaan of moet je in level 4 beginnen?
Cer schreef:Hebben resultaten met andere paarden invloed op hoe je moet starten met weer een ander paard?
spatter schreef:vanaf wanneer kun je een correctie aanvragen?
ik rij al jaren amateur maar zou nu heel graag in level 3 ingedeeld worden
daar hoor ik thuis volgens de eerste omschrijving
nielsd schreef:Dat mag toch sowieso al? Volgens mij kon je als open of amateur ruiter zelf kiezen. Of geld dat alleen met een groen paard?
__Suzanne__ schreef:Waar moet de aanvraag om in een ander level te worden ingedeeld naar toe? Kan dat via mail?

PeterV schreef:Ja de eigen paard regel is vervallen, en bedenk als een L3 ruiter een paard zal uitbrengen van een L2 of L1 ruiter, deze ruiter waarschijnlijk door het kunnen van het paard, te snel in een klasse hoger moet gaan rijden.

Cer schreef:Nee Cer jij begint in L2, hier ga ik persoonlijk voor zorgen, mits je een groen paard wil uit brengen dan
.. ow...
) in hetzelfde jaar start met een klaar paard in de L2, kan ik dan met een groen paard in de L3 beginnen? (ik denk heel even aan het engelse systeem waarbij ze, dacht ik, de prestaties van paard en ruiter optellen/delen/vermenigvuldigen oid).Cer schreef:Verduidelijking andere vraag (en de enige die dan nog antwoord behoeft). Als ik (hypothetisch) in hetzelfde jaar start met een klaar paard in de L2, kan ik dan met een groen paard in de L3 beginnen? (ik denk heel even aan het engelse systeem waarbij ze, dacht ik, de prestaties van paard en ruiter optellen/delen/vermenigvuldigen oid).
Cer schreef:Of als ik het ene jaar met een klaar paard L1 heb gestard (als kaderruiter oid) en het jaar daarop begin ik met een groen paard, moet die dan ook in de L1?
Maw, geldt de indeling voor de ruiter of voor de combinatie?

Cer schreef:Ja weet ik veel.. kan dat bij trailclass niet voorkomen dan? Oh, dan heb je geen kaderruiters.. maar wel L1 ruiters![]()
Enniewee, ja, ik snap het nu, thanks!
Berwicowa schreef:Ik en mijn bijrijdster willen na het NK allebei starten. Aangezien wij echte beginners zijn zullen wij in L5 starten. Kan dat voor allebei?
Berwicowa schreef:Nee nog nooit