Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MissBenthe85 schreef:Ik haal haar naar beneden (door rustig te spelen met mijn handen) en zodra het goed is krijgt ze gewoon weer meer teugel. Nou ging het een tijdje goed maar nu gaat ze weer (net als eerst) meteen met haar hoofd omhoog dus weer spelen, laag en meteen weer omhoog. Dit hou ik wel vol maar het is soms zo frustrerend!

MissBenthe85 schreef:Het zadel, daar zit het wel snor mee.. Die hebben we in vorstenbosch gehaald en anouska (zo heet ze toch?) heeft het zelf erop gelegd en gekeken welke het beste zat. Het tegelijk mee drijven doe ik ook dus daar ligt ook niet het probleem..
en idd het is PAS 1 jaar... Maar het is soms zeer frustrerend als je het idee hebt dat je geen vooruitgang boekt..
.
) als mijn Arabier heeft daar veel moeite mee, misschien dat jouw pony met dergelijke problemen kampt. Als ik mijn paard niet rijdt op bovenomschreven manier is de kans groot dat hij binnen de kortste keren last van zijn rug krijgt door zijn verkeerde manier van lopen.
), maar is niet correct. Ik heb nu ook puur dressuurles om dit soort aanleuningsfoutjes weg te werken. Enne, ik ben pas 14 jaar bezig met dit paard