EK voor Arabieren RECTIFICATIE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

EK voor Arabieren RECTIFICATIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 16:24

Marcel Buchter is met I.B.N. Armani afgelopen weekend Reserve All ROund Champion geworden op de Europese Kampioenschappen voor Arabieren. In de western gedeelte.
Laatst bijgewerkt door Chantalleke op 30-10-02 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Euh,...?? Tsjah,...


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:27

ja stoer zeg!! leuk zo'n clubgenoot! hihi
gaat ie ook meedoen aan het clubkampioenschap?! hihi dat stelt natuurlijk geen ruk voor!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 16:29

als goed is wel

Euh,...?? Tsjah,...

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:53

Wie waren verder de kampioenen... bij de Biatlon en triatlon. Ben zelf zaterdag geweest en vond het kei gaaf.
Ben zeker van plan om volgend jaar mee te doen (mits we gekwalificeerd worden) . De onderdelen speed en de cross vond ik ook erg indrukwekkend. En heb ik erg veel onzag voor die dames die aan deze onderdelen meededen... je moet best lef hebben hiervoor, gemiddeld werd er zo`n 60 km p/uur gereden.
Wist je trouwens dat een paard in vergelijking met een auto...veel sneller "optrekt"..echt prachtig om die kontjes van de achterkant weg te zien spurten.

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:58

goed hoor
feliciteer hem maar van Roel en mij

konden ze wel weer naar huis terug rijden met die storm?

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 20:15

nee ze zijn vandaag thuis gekomen en heeft edtih op hun huis gepast. Weet niet hoe het verder zat met de kampioenen. weet het alleen van marcel
Laatst bijgewerkt door Chantalleke op 21-12-02 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Euh,...?? Tsjah,...

DubbelFun

Berichten: 88419
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:25

Knap hoor, gefeliciteerd Lachen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 14:36

RECTIFICATIE

Marcel kreeg vandaag te horen dat hij Europees Kampioen is geworden omdat het paard dat eerste is geworden kreupel liep.

Euh,...?? Tsjah,...

DubbelFun

Berichten: 88419
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 15:14

Jeetje dat is 2 dagen later Verward Hadden ze dat niet meteen kunnen zien.

De uitslag is natuurlijk nog mooier dan reserve, maar of op zo'n manier winnen nou zo leuk is Verward

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 15:17

nee hij is er ook helemaal klaar mee want op zondag was er om 6 uur s avonds ook al geen eten meer. En dan moet je daar nog een nacht blijven in verband met die storm. Maar jah liever zo dan dat een ander zich onterecht europees kampioen waant

Euh,...?? Tsjah,...

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:01

Ha Chantal,

nou, feliciteer Marcel namens mij! Toch nog een Nederlandse zegen, en wel meteen het belangrijkste!
Haha!

Gelukkig dat de uitslagen dan toch gewijzigd zijn, dan helpt een officiƫle klacht dus toch. Het paard waar het omging liep zo duidelijk kreupel dat ik mij erover verbaasde dat de jury hier niet ingreep. Frusty

Maar wat een dwazen daar in Deurne! Eerst geen 'feestje' op zaterdagavond (tien uur = licht uit), en dan, omdat je door overmacht moet blijven (gelukkig zijn ze niet op pad gegaan, levensgevaarlijk) wordt je er ook nog uitgebonjourd!
Verward


Groetjes,

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 17:36

Daarom gaat ie er niet meer heen zegt hij.
Laatst bijgewerkt door Chantalleke op 21-12-02 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Euh,...?? Tsjah,...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:28

sherif schreef:
Wie waren verder de kampioenen... bij de Biatlon en triatlon. Ben zelf zaterdag geweest en vond het kei gaaf.
Ben zeker van plan om volgend jaar mee te doen (mits we gekwalificeerd worden) . De onderdelen speed en de cross vond ik ook erg indrukwekkend. En heb ik erg veel onzag voor die dames die aan deze onderdelen meededen... je moet best lef hebben hiervoor, gemiddeld werd er zo`n 60 km p/uur gereden.
Wist je trouwens dat een paard in vergelijking met een auto...veel sneller "optrekt"..echt prachtig om die kontjes van de achterkant weg te zien spurten.


machtig he al die spieren! zie je echt samentrekken, en je ziet meteen het resultaat (of nee dan issie al uit zicht Haha! )... ben helaas niet gaan kijken, wacht maar tot ik een eigen autootje heb, tis toch waar dan kan ik alles volgen Lachen Lachen

Enya - Daya :-)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:42

ponyzotje schreef:
wacht maar tot ik een eigen autootje heb, tis toch waar dan kan ik alles volgen Lachen Lachen


Je bent 14 jaar! Bloos Dan mag je nog wel een poosje wachten *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:50

weet ik, maar ik maak me kwaad op mijn ouders. trouwens rijden kan ik al, het autootje volgt aan euh zeventien??? hopelijk Lachen
jah XoNo, was maar een sprankele hoop... zou het zooo graag zien Lachen ennuh ik ben wel al bijna vijftien eeeh

(sorry voor de even offtopic ga maar rustig door)

Enya - Daya :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers