Wie heeft een "Alamo" westernzadel????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marie1234567
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Den Ham

Wie heeft een "Alamo" westernzadel????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 12:50

Ik wou binnenkort ook een "alamo" westernzadel kopen (als deze past op mijn pony). Maar ik zou graag willen weten hoe het zadel jou/jullie bevalt. Ik hoor graag jullie mening!!!!
Pling Pling Pling Pling


germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:59

Ongetwijfeld geen Big Horn o.i.d. Dat kan gewoon niet voor die 397 euro. Als het zadel redelijk is afgewerkt, dan denk ik dat je het moet vergelijken met een Pagony engels zadel. Voor erbij is het leuk maar ga geen wedstrijden ermee rijden.
Topkwaliteit heb je niet voor dit geld. Het is hetzelfde als met zadelmarkt, als het past heb je een goedkoop zadel met niet zo;n lange levensduur. Dit weet je, de zadels zijn waarschijnlijk niet slecht, maar zeker geen topkwaliteit.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:33

Germie: hoe kom je aan Euro 397 Verward Volgens mij zijn Alamo's (nieuwe iig) wel iets duurder, nl van Euro 600 tot 1000.

Op zich zijn Alamo's niet echt slecht. Het zijn zadels uit de lagere middenklasse. Ze zijn goedkoop omdat ze in Mexico in elkaar worden gezet. Het leer etc. zou uit Amerika komen. Qua pasvorm weet ik niet hoe ze zijn, maar daar zul je ook wel weer verschil in modellen in hebben.
Hier een link naar wat ze in de USA gemiddeld opbrengen op een veiling.
link
Staar je niet blind op die prijs er komt voor internationale verzending/douane nog het nodig bij.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 08-08-02 16:30, in het totaal 3 keer bewerkt

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 14:24

Sorry dan Sugermiss, ik meende dat Divoza een nieuwe had in het assortiment, naar ik meen: Cheyenne Alamo ofzo. En die was geloof ik 397 euro (als ik m'n hersenpan even kraak, heb de katalogus niet bij de hand). Die stond op de rechterbladzijde, bovenaan. Met een uitdrukking: veel zadel voor weinig ofzo
Is dit dan weer een ander?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 37 bezoekers