FAQ over Western

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

SayaJones

Berichten: 11920
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

FAQ over Western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-17 12:23

Dit is de FAQ van WN. De FAQ zal aangepast en verbeterd worden naarmate er meer dezelfde soort vragen in opgenomen kunnen worden. Wil je een bijdrage leveren over een bepaald onderwerp, dan kun je een PB sturen naar een moderator van WN. Klopt er iets niet of missen er dingen, dan kun je ons ook op de hoogte brengen via PB.

Vraag: Kan ik met mijn paard ook western rijden?
Antwoord: In principe kun je met elk paard westernrijden. Bedenk wel wat je met je paard wilt voordat je overstapt of begint. Westernrijden is NIET de teugels losgooien. Er komt heel wat meer bij kijken. Les volgen op een westernmanege of bij een ervaren westerntrainer is zeker aan te raden. Een overzicht per regio vind je terug in het volgende topic: [WN-AM] Western trainers en maneges

Vraag: Ik wil een westernzadel kopen. Klopt het dat een westernzadel op elk paard past?
Antwoord: Absoluut niet, elk paard is anders. En net zoals bij een spring- of dressuurzadel moet een westernzadel goed passen op de paardenrug. Haal er een goede zadelpasser bij en koop niet lukraak een zadel. Dit kan leiden tot allerlei onaangename verrassingen voor jou en je paard.

Vraag: Waar kan ik les krijgen, westernspullen kopen of handige sites vinden?
Antwoord: Bovenaan W-AM staat een sticky waar je al deze informatie kan terugvinden: [WN-AM] Alle handige links voor SHOPS,TRAINERS,MANEGES,INFO!
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 01-12-22 21:20, in het totaal 9 keer bewerkt
Reden: check 17/11/2022

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers