western / indianen style voor een tattoo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

western / indianen style voor een tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 10:47

Hai ik ben op zoek naar leuke simpele afbeeldingen in western of indianen style voor een tattoo. Dus als jullie een leuke site weten of mij een tip kinnen geven dan graag. Alvast bedankt

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:10

Heb je al iets in gedachten, of iets wat je juist niet wil? Plaatjes met indianen of western zijn er heel veel...dus als je het iets specifieker uit kan leggen, kan ik je misschien wel helpen Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 12:31

iets in de trend van symbolen/tekens of veertjes met sliertjes en kraaltjes ofzo. Lijkt mij wel erg leuk, ik wil een tattoo die maar een paar jaartjes blijft zitten, dus niet blijvend. *LOL* Misschien kan iemand een mooi (niet te groot ) tekeningetje voor mij maken (ongeveer 4 a 5 cm) Party!!

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:44

Paar sites waar je in ieder geval kan kijken..

http://www.tattoos.com/
deze site heeft heel veel links, galleries en flash..

Zoals XoNo al zei plaatjes met indianen of western zijn er wel.. Maar het ligt er een beetje aan wat je wil.. wil je b.v. een indiaan hebben of een Native tribal.. als je een tribal wil kan ik je een goed boek aanbevelen.. het is geen tattoo boek maar het gaat over de Plains Indians.. (titel ook van het boek) daar staat een heleboel voorbeelden in van de symboliek en kunst die de indianen hadden..
Wat je ook nog kan doen is bij een paar tatooeerders langs gaan.. in hun boeken kijken.. en praten met ze.. vaak hebben zij ideeen waar jezelf nog niet aan gedacht heb..
http://www.tattoopalace.com/ probeer deze eens..
Of gewoon ideeen proberen op te doen uit je omgeving.. Ik heb b.v. nog niet iemand gezien die een westernhoofdstel heb laten tattoeeren Knipoog
Er zijn ook genoeg schilders die western schilderen.. Neem b.v. dat plaatje wat sugarmiss had gepost met die paints.. (nou denk ik niet dat dat de meest perfecte tattoo is Knipoog )

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:49

Egh.. niet blijvende tattoos bestaan in principe niet.. je heb temporary tattoos maar dat wordt getekent met stiften of is een opdruk plaatje en is niet de meest mooie oplossing.

Een normale tatoeage gaat tussen de 3e en 4e huidlaag in.. die is dus blijvend.. Er zijn verven die "verdwijnen"maar die raad ik je niet aan.. die verliezen namelijk hun pigment maar breken niet af..
Laten tattooeren en vervolgens verwijderen is ook niet echt een optie omdat er tot nu toe nog GEEN methode is die een tat weghaald zonder beschadiging aan de huid..

Als je niet een tattoeage voor je leven wil .. raad ik je niet aan om er 1 te nemen.. dan kan je beter zo'n opdruk plaatje nemen..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 12:51

hihi nee dat gaat denk ik een beetje te bont worden, nou hou ik wel van bont bijna al mijn dieren zijn bont. Knipoog ik zat ook te denken aan een slidinghorse maar weet niet of dat mooi wordt. Ik heb wel iemand die de tattoo gaat zetten maar die had geen leuke plaatjes, en vaak geven ze bij andere tattooshops hun plaatjes/tekeningen niet weg. En op de meeste tattoosites heb ik nog geen leuke gevonden. Dus eigenlijk had ik gewoon gehoopt dat er ergens op bokt een supertekenaar zit die wat leuk kan maken ofzo.....

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 12:55

Dunnitsmystery heb je even een pbtje gestuurd Party!!

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:03

charene schreef:
iets in de trend van symbolen/tekens of veertjes met sliertjes en kraaltjes ofzo. Lijkt mij wel erg leuk, ik wil een tattoo die maar een paar jaartjes blijft zitten, dus niet blijvend. *LOL* Misschien kan iemand een mooi (niet te groot ) tekeningetje voor mij maken (ongeveer 4 a 5 cm) Party!!


Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten Verward , sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.
Ga eens bij wat tatoo shops langs of kijk in de tatoo bookjes in de boekenwinkel (als ze die hebben). Afbeeldingen genoeg.

Succes!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:24

Vippie schreef:
Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten Verward , sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.


Die bestaan dus wel! Een vriendin van mij heeft ze zelf en zet ze zelf ook. Die blijven een jaar of 3 zitten. Ze vervagen langzaam (als je dan donkerbruin neemt blijft het mooi, bij zwart heb je snel een vage grijze vlek)
Voor de rest weet ik er niet veel van, maar ze bestaan dus wel.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:43

Marieke_14"]
[quote="Vippie schreef:
Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten Verward , sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.


Die bestaan dus wel! Een vriendin van mij heeft ze zelf en zet ze zelf ook. Die blijven een jaar of 3 zitten. Ze vervagen langzaam (als je dan donkerbruin neemt blijft het mooi, bij zwart heb je snel een vage grijze vlek)
Voor de rest weet ik er niet veel van, maar ze bestaan dus wel.
[/quote]

Van wat voor spul is dat dan? Een 'tattoage' wat op de opperhuid wordt aangebracht is zo weer weg. Een tattoo die lang(er) blijft zitten moet toch echt dieper ingespoten worden. Het kan zijn, zoals ik in dit topic eerder las, dat de verf zijn kleur verliest. Maar daarmee is de tattoo nog niet verdwenen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 15:11

XoNo"]
[quote="Marieke_14"][quote="Vippie schreef:
Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten Verward , sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.


Die bestaan dus wel! Een vriendin van mij heeft ze zelf en zet ze zelf ook. Die blijven een jaar of 3 zitten. Ze vervagen langzaam (als je dan donkerbruin neemt blijft het mooi, bij zwart heb je snel een vage grijze vlek)
Voor de rest weet ik er niet veel van, maar ze bestaan dus wel.
[/quote]

Van wat voor spul is dat dan? Een 'tattoage' wat op de opperhuid wordt aangebracht is zo weer weg. Een tattoo die lang(er) blijft zitten moet toch echt dieper ingespoten worden. Het kan zijn, zoals ik in dit topic eerder las, dat de verf zijn kleur verliest. Maar daarmee is de tattoo nog niet verdwenen.
[/quote]

Ik vindt het ook raar. Ik weet wel in de tijd dat ik mijn tatoo liet zetten dat deze tijdelijke tatoos ook al in opspraak waren. Omdat ze idd bleven zitten (oepsie) of idd vervaagden. Een "echte" tatoo vervaagt ook, komt door de huid, doe je niks aan, maar weg gaattie nooit, tenzij je een lazer behandeling neemt.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

western

Berichten: 165
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 17:01

ik zou als ik jou was nog effe 3 jaar wachten om bij je
vriendin te kijken hoe het er dan uitziet.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 17:16

Ik heb dus zo'n binnen 3 jaar weg tattoo lijntje om mijn lippen.
Dat is een soort cosmetische tattoeage, ik heb hem nu bijna
2 jaar en het is al een heel stuk vervaagd.
Het lijkt mij niet zo mooi om met een vervaagde tattoo rond
te lopen, waarschijnlijk kies je er dan al snel voor om hem
bij te laten kleuren. Dus dan zou ik voor een gewone tattoeage
kiezen (heb ik ook gedaan met die op mijn schouderblad Haha! )

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

pmarena

Berichten: 47828
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 17:18

Ik denk dat het hetzelfde principe is als de techniek die gebruikt wordt voor bv. het tattoo-eren (jeetje hoe schrijf je dat nu ook weer Verward Tong uitsteken )
van bv. gezichtsmake-up zoals een lijntje om de lippen of een
inkleuring van wenkbrauwen ofzo .....

Dat blijft ook maar een paar jaar zitten en dan moet je het wer opnieuw doen , als je dat wilt natuurlijk !

Weet er verder ook het fijne niet van hoor ,
maar daar moest ik meteen aan denken !

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:40

Ik heb mijn tattoo vorig jaar maart laten zetten, en ziet er gelukkig nog prima uit. Als hij echt duidelijk begint te vervagen laat ik hem gewoon opnieuw inkleuren. Heeft overigens niet met western te maken, meer een sentimentele waarde. Klinkt gek, maar is echt zo.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 21:52

halloooo leuk hoor al die reacties maar dat was mijn vraag dus niet en anders had ik het beter bij vraag maar raak kunnen zetten . ben alleen opzoek naar leuke westernstyleplaatjes of iets met indianen. dus liever niet meer offtopic gaan THANKS }>

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 21:55

Oja en Marieke_14 heeft die vriendin van jou geen leuk plaatje voor mij, alvast bedankt Knipoog

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:17

Ik heb de mijne in Zandvoort laten zetten. Het is een paardehoofd. Het was in 1e instantie zo'n paardehoofd met een hoorntje erop(hoe noem je dat ook alweer), dat meisje heeft hem voor me aangepast en mooi ingekleurd en het is nu echt mijn trots Haha! Ik vind Zandvoort een goeie tattoo-shop met veel boeken met leuke plaatjes. Ga eens langs om in die boeken te snuffelen!
P.S. Ik was laatst op Wennekers en heb Texas Jack even kunnen bewonderen en een knuffel gegeven. Wat een schatje zeg Lovers

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:58

Wat heb je aan een niet blijvende tattoo...?????????? Frusty

Mijn favorite is "The End Of The Trail" een indiaan te paard, vaak paint, allebei moe, kop naar beneden, ondergaande zon op achtergrond, elke goede tattoo shop moet er wel een hebben...

Nu we het erover hebben, ik ben op zoek naar galoperende hoefjes. Ook voor een tattoo op mijn bovenarm. Moet dus lijken alsof er een klein paardje over mijn arm heeft gegalopeerd... Haha!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker