Vosseburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

Vosseburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 10:02

Hallo,

Ik las dat er een aantal mensen uit de omgeveving van Alphen en Ter Aar Komen.
Ik ben deze week voor het eerst op de Vosseburg gaan kijken. Gewoon ter info voor wat voor stal dat is. Zijn er hier mensen die daar staan en wat zijn jullie ervaringen?

(bak vaak bezet, aardigheid mensen, mesten, voeren, weide gang)


Groetjes Marga

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:12

Hoi Marga, ik heb daar gestaan. Tja, wat moet je er van zeggen.... het is niet voor niks voltooid verleden tijd...
Op zich staan er aardige mensen, de rijbakken zijn doorgaans redelijk goed, maar die eigenaar.... Ik ken (bijna Cool ) niemand die zo belabberd communiceert als de eigenaar. Het is best een aardige vent, zeker als je er net nieuw bent, maar hij gelooft in schreeuwen en vloeken en zo wens ik als klant niet behandeld te worden.
Het stallen uitmesten is huilen met de pet op, dat kun je beter zelf doen. Je krijgt twee keer per week een baal stro, en waar je die bewaart is je eigen probleem.
Verder heb je er dan wel een binnenbak, maar als het zulk beroerd weer is dat je in de binnenbak wilt rijden, is er gegarandeerd les Frusty

Als je in de luxe positie zit dat je overdag (voor de ponylessen) naar je paard kunt, dan zit je goed. Daarbuiten zijn de bakken erg vaak bezet.
Hij heeft een flink stuk land, da's lekker, en je paard wordt voor je buitengezet.
Met de klanten onderling is het meestal erg gezellig, lekker gemoedelijk. Tot er weer eentje bij zit die de boel verziekt, waardoor de eigenaar gaat flippen, tegen de verkeerde gaat schreeuwen etc etc and the story continues.....
Het aantal wisselingen in de pensionpaarden is mij ook te groot naar de zin; vind ik geen goed teken.

Ik weet niet of je per se een binnenbak wilt, maar is de Kastanjehoeve (paar honderd meter verder dan Vosseburg) anders niks voor je?

Oh ja, reden dat ik op Vosseburg weg ben gegaan is dat je toenertijd alleen van de eigenaar les mocht hebben. En die kan geen lesgeven, dus was de keuze om weg te gaan snel gemaakt.... De westernlessen worden godzijdank wel door een ander gegeven, dus misschien is er nog hoop....