Ik had vandaag een Fred Emmer ervaring!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Ik had vandaag een Fred Emmer ervaring!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 22:41

toen wij een paar western lesjes hadden gehad kochten we die video van Willem Burgmeijer, dagboek van een paard.

Een niet-zo-leerzame maar wel lollige video. Al was het maar omdat Fred Emmer op een zeer droge wijze uitlegt wat western riding inhoudt.

En er zit een heel erg irritant muziekje onder, een soort vogeltjes dans, tadadadatatatataaaaaa, tadadatatatataaaaaaaa. Tijdens dat muziekje zie je een groep western ruiters door de duinen galopperen, heuvel af. Een heel mooi gezicht Pling

Spontaan hoorde ik dat irri muziekje toen ik vandaag met Mac door het bos sjeesde, in volle galop heuvel-af over een heel mul zandpad. Ik voelde me ineens een echte cowboy Clown Een Fred Emmer Cowboy!

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 09:52

Hey, die band heb ik ook wel es gezien... Let vooral op de Painthengst die gebruikt wordt om het zadel te laten zien, en om uitleg te geven over Paints... Hij heeft een groot wit masker...
Dat is mijn kanjer!! (niet van mijzelf, maar ik heb hem ooit es gereden, echt een uniek dier!) Als ik geld te veel had, had ik hem erbij gekocht, maar helaas... Huilen