Teampenning / cattlepenning

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rupke
Berichten: 20
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Leeuwarden

Teampenning / cattlepenning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 23:27

Hi @ll you there,

Eindelijk eens wat nieuws van onze vereniging Teampenning WSW.
Na een aantal trainingsessies, hebben we besloten dat we met een aantal teams gaan starten op het NK 2004.
Inmiddels telt onze vereniging 15 aktieve leden die sinds juni 2004 met een behoorlijk stukje teambuilding zijn bezig geweest, wat al een aardig resultaat heeft opgeleverd binnen onze trainigswedstrijden (snelste tijd tot nu toe 20 sec.)

Toen ik zelf hier aan begon dacht ik, is dit allemaal wel te realiseren, maar als je dan kijkt naar je medeleden bij ons in het team en hun inzet, dan denk ik weer naar elke sessie, ja er groeit iets, de beleving, het fanatiek zijn in de goede zin van het woord, de betere helpen de mindere, om met z'n allen toch een stapje verder te komen OK dan!

Ook de open dag die afgelopen weekend werd georganiseerd bij WSW te Marum was een spektakel op zich, jammer dat er zich op deze site toch mensen storen aan het feit hoe er met dieren omgegaan wordt.

Nou geloof mij hoe de dieren daar behandelt worden zowel het vee als de paarden, daar kan menigeen nog een lesje van leren, dus oordeel niet voordat het je het een keer echt meegemaakt hebt.

Sorry, deze kritische noot moest ik ff kwijt!!

Maar ik kom na de NK zeker terug met meer informatie over Teampenning / Cattlepenning / Teamsorting

Mocht je meer informatie willen, dan kun je me altijd een mailtje sturen

Goetjes van Rupke Rock-on, dudes!

WormBoy
Berichten: 260
Geregistreerd: 06-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:52

Zou het graag een keer meemaken, lijkt me leuk. Op welke dag van het NK worden die onderdelen gereden?

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:24

WormBoy schreef:
Zou het graag een keer meemaken, lijkt me leuk. Op welke dag van het NK worden die onderdelen gereden?


Op vrijdagavond (24 september) Knipoog

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:20

maar dan wel alleen de working cowhorse, cutting en teampenning en de rest is geen officele wedstrijd onderdeel

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:43

Niet in Nederland maar in Duitsland dacht ik wel.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:32

nu heb ik even een nieuwsgierig vraagje, maar wat is er zielig aan voor het vee?

ik dacht dat je bij die onderdelen de koe niet mocht aanraken (of heb ik het nou mis)
X shannon

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:40

gentille schreef:
nu heb ik even een nieuwsgierig vraagje, maar wat is er zielig aan voor het vee?

ik dacht dat je bij die onderdelen de koe niet mocht aanraken (of heb ik het nou mis)
X shannon

Is niks zieligs aan...
De leken op het gebied zien een actiefoto en denken gelijk achh wat zielig...
Maar die weten dus niet waar ze het over hebben... Boos!

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:57

Ik vind de koeienonderdelen echt waanzinnig gaaf! Ik wil het zelf ook heel graag een keertje doen en dat zal er vast en zeker een keer van komen. Bij het NK kom ik in ieder geval kijken naar deze onderdelen! Rupke, doe je zelf ook mee? (Kijken of ik je herken..)