zadelvraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

zadelvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 17:45

ik heb een podium westernzadel gekocht, (2) ik wist niet welke zou passen, nu heb ik ze er allebei opgehad, de ene ligt volgens mij goed maar hoe 'strak' mag het vooraan liggen? na het rijden was hij nat maar droog op de plekken achter zijn schoft zeg maar, waar de 'boom waar de knop zit, het zadel ingaat, op die hoogte was hij droog, daar waar ik bang voor was, dat het wat strak lag, toen deed ik de grotere erop maar dit zadel zakte gelijk over zijn schoft naar beneden ,dus de achterkant kwam zo hoog dat ik er een vuist tussen kon steken.

wie o wie kan me helpen?
{edit SM; verkooptekst verwijderd}

Ruitershop Bolsterbos: http://www.stalbolsterbos.be
Facebook: Boomloze zadels België
Ruitershop Bolsterbos

KiKaDay 2018 :
Op 2 Juni 2018 organiseren we de 3de editie van KiKaDay bij de Wolfshoeve training in Hoogerheide.
Een paardensportevenement voor het KiKa Kinderkankerfonds.

Een dag vol clinics, workshops, demonstraties, strodorp en de KiKa Battle

http://www.kikaday.com


DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:57

De rug hoort overal egaal nat te zijn, anders rust het zadel niet overal op de rug.
Droge plekken kunnen dus komen doordat het zadel niet op die plek rust óf omdat het er teveel op drukt.
Zonder foto met en zonder zadel is moeilijk te zien waar het probleem precies zit. En of je het vanaf i-net op kunt lossen is weer een ander verhaal Haha!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:32

Sugarmiss schreef:
De rug hoort overal egaal nat te zijn, anders rust het zadel niet overal op de rug.
Dat is niet waar Miss, ik heb Sablou daar laatst iets anders over horen zeggen. Dus ik zou zeggen, laten we het hem nog maar eens vertellen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers