Grote knoop doorgehakt...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:39


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:50

Ik heb al met kleintje afgesproken dat ik haar na mijn vakantie oppik uit almelo en dat we dan samen een bakkie komen doen bij je... en natuurlijk Faiz bewonderen Lachen

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:52

En ik dan? Ik wil ook mee

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:03

Jij bent dan op vakantie Jip! Maar we gaan nog heeeeeeeeeeel vaak. En dan moet je mee zelfs!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:07

Oke, want ik wil Faiz ook zien hoor

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:13

wat leuk, weer een arab in de westernsport!
Wat ik even wou vragen, wie zijn zn paps en mams?
Heb op de site van chantal gekeken, maar kon niet vinden Clown

Gefeliciteerd met de mooie nieuwe aankoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:46

Paps heet Ekstern en mams heet Sabha Kayyal

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:18

Zow gefeliciteerd!
Super gefokt zeg..Ekstern x Ibn Estasha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:23

O je kunt mij alles wijs maken hoor, ik heb er absoluut geen verstand van. Dat laat ik maar lekker aan Johanna over, die weet waar ze 't over heeft met de Arabjes.
Ik vond het gewoon een schitterend beesje, waar ik een 'klik' mee had. Al was het een Belgisch Trekpaard geweest, als die 'klik' er is, is het gewoon goed....

Overigens wil ik nu natuurlijk wel (veel) meer leren over Arabjes, dus iedereen die info kwijtwil, er over wil vertellen of wil laten zien: nodig me uit en je bent verzekerd van een dag iemand aan je lippen die je aan het einde van de dag van 't erf af moet SLAAN om er nog vanaf te komen... Haha!

'k Zag net al een WesternArabBokker die hier in de buurt woont, dus ik heb mezelf al half en half per PB uitgenodigd.... Haha! Hihi.....
DAWRA here we come...... Tong uitsteken (naja, volgend jaar dan he...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:29

Wat me trouwens erg "meevalt" is het karakter van die arabieren. Ik dacht eigenlijk altijd dat het van die hitsige Pennypaardjes waren (oftewel mooi maar nergens voor bruikbaar) maar ondanks dat het er soms misschien door het uiterlijk en 't stoere gedrag wat heftiger uitziet dan dat mijn Fjordekind doet, is het beest echt hartstikke cool in de kop.
Je kunt echt beter die Arab hebben dan de Fjord hoor, die is echt veel gekker.....
Nu moet Faiz natuurlijk nog een keertje gaan puberen, dus die gaat ook echt nog wel een keer de kont in de krib gooien. Maar als ik zie hoe stoer en knap hij nu z'n werkjes oppakt..... Echt super!

Hij moet bij ons om de anderse dag een werkje doen. De andere dag staat hij alleen in de paddocks en wei en wordt hij 's avonds lekker gepoetst en vertroeteld, om 'm toch even in de hand te hebben en aandacht te geven.
Een werkje kan bestaan uit een kwartiertje longeren, kwartiertje freestyleoefeningetjes, tien minuutjes stappen met mens op rug (max 2x per week en aan halster, hij hoeft van ons niet op bit. Ik rij liever op halster aan) of een "buitenritje" aan de hand, al dan niet met een van de oudere paarden erbij.
't Malle beest vindt ook echt ALLES wat je 'm voorschotelt leuk.

Vanavond heb ik met een paar stukjes appel geprobeerd of ik 'm een kunstje kon laten doen. Milena kan wat vrijheidsdressuurkunstjes, dus dan moet Faiz natuurlijk ook Haha!
Drie keer proberen en ja hoor, meneertje had door dat ' ie een stukje appel kreeg voor een mooie diepe buiging....... Knap kind!!!! Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 10:22

Je mag nog wel een keer een dagje Kudelstaart komen doen hoor Sonja... Schijnheilig Kan je mijn arabierenkids weer eens bewonderen... van Escala wist je al dat ze een superlief arabje is met een fijn werkwillig karakter en Clippedip wordt ook steeds gaver. Haha! (en als klein bijkomstigheidje zou je dan mijn Aussie eens zien Knipoog ) Arabieren zijn geweldige paarden, als ze het voor je doen dan doen ze het ook 110% Lachen

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:58

Wat fijn te lezen Sonja dat het zo klikt tussen jullie en Faiz