Continental versus Prefessionals choice

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Continental versus Prefessionals choice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 21:28

Ik heb een paar Professionalss Choice beenbeschermers maar die zijn na een paar jaar een beetje aan het vervallen.
Nu vond ik het nadeel dat de sluitingen gaan rafelen aan de randen, dat gebeurde al vrij snel. Nu heb ik toen die randen met een aansteker dichtgebrand maar toch.....

Misschien is dat euvel inmiddels al verholpen want ik heb ze alweer 4 jaar, dat weet ik niet.
Maar ik kwam ook Continental Boots tegen. Heeft iemand daar ervaring mee?? Verward
Die zien er ook mooi uit.....

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:49

ik had dat ook bij proffessional choice.
klitteband werd slap en rafelig
ik heb nu cattleman's , en die bevallen me prima.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 21:50

Heb je daar meer info van???? Fotootje misschien???

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:56

ze lijken op PC lekker stevig,
klitteband in dezelfde kleur van de beenbeschermers.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:15

Ik heb mijn PC nu al een jaar of 6 en gebruik ze bijna dagelijks, maar heb er geen last van rafelen aan de sluitingen. Ze zijn nu altijd goed.
Ik heb ook een paar Continetals, maar die heb ik nog te kort om er iets over te zeggen.

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:54

Ik had eerst beenbeschermers van Kieffer. Na een half jaar moest ik tijdens het rijden wel 10 keer afstappen (het klitteband ging steeds los), waardeloos dus. Ik heb nu inmiddels al 2 jaar zulke beenbeschermers van Eskadron ze lijken veel op PC, zijn ook super (voor en achter). Je kunt ze wassen, vies maken, wassen enz...
OK dan! Haha!

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:53

Heb al jaren PC en nog nooit last gehad van dat rafelen. Die keer dat ze zijn vervangen was omdat mijn paard er per ongelijk een stuk uit had geslagen.

Zie bij mij op stal veel PC immitatie zoals bv action end. Maar geen enkele kan tippen aan de kwaliteit en pasvorm van PC. Misschien heb je gewoon een maandag ochtend monster gehad ????

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:10

Ik heb die van action, die vond ik prijzig genoeg en ik vind ze echt super! Maar ja ik heb nog nooit PC's gehad, misschien denk ik er dan anders over.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:29

Ik heb deze in het groen. Continental Pro Medicine (heb de foto even van marktplaats gepikt Bloos ). Ik heb ze bijna 3 maanden, das eigenlijk te weinig om er al iets over te zeggen. Maar bij ons op stal zijn er meer die deze (al langer) gebruiken, nog nooit iets negatiefs over gehoord. Ze zijn erg fijn vind ik, in het begin had ik wel ruzie met al die klittebandjes, maar dat went. Haha! Z'n boots hebben al heel wat overleefd, Bonanza heeft er een paar keer flink mee door de modder gestuiterd. Behalve dat ze nu nog een beetje vies zijn, zijn ze nog zo goed als nieuw!

Hier heeft hij ze trouwens aan (kon geen duidelijkere foto vinden).

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:48

Die heb ik ook. Ik heb ze net nieuw en nog paar een paar keer meer gereden. Ik wist eigenlijk niet dat ze van Continental zijn Bloos , want de eerste dag was het merkje er al af. Dan witte wat er op die van Marktplaats nog wel op zit. Ze bevallen tot nu toe heel wel, ik ben eerst een tijdje bezig om het klitteband van mekaar af te halen (Dat klikt wel dus) OK dan!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:00

Je hebt trouwens PC-look-a-likes (ook zeer goede kwaliteit) van Colorado Saddlery. Om je keuzemogelijkheden nog even te vergroten. Knipoog

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:51

Ik heb ook al jaaaaren (7?) PC, geen problemen mee. Zijn al vaak gewassen, als ik ze nu was zijn ze weer als nieuw.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 22:17

Dus eigenlijk is iedereen heel tevreden over zijn PC Haha!
Ik vind de pasvorm inderdaad super en voor de rest blijven ze prima maar ik ben kennelijk de enige met rafelig klittenband Verward
Inderdaad een maandagochtendsetje, denk ik Schijnheilig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:42

Ik heb ook de Continental Pro Medicine, ben er zeer over te spreken!