Les Ed Gosen route Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belletjhee

Berichten: 892
Geregistreerd: 22-10-08
Woonplaats: Ergens in het midden van Nederland

Les Ed Gosen route Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 08:55

Hoi allen,

Wij willen graag Ed Gosen laten komen voor les (in Leusden). Nu heeft hij verder nog geen klanten op deze route wat het erg duur maakt voor ons. Heeft er iemand interesse in les op de route Hengelo (gelderland) naar Leusden?

OF heeft iemand de tip voor een lesgever aan huis in Leusden?

Groetjes Isabelle

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re: Les Ed Gosen route Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 13:51


Karolus

Berichten: 13
Geregistreerd: 30-05-08
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 21:57

Ik ben daar zeker in geinteresseerd, maar Ed is eerst nog voor me op zoek naar een geschikt paard
Jouw vraag is al wat maanden geleden zie ik, wil je me laten weten of je het nog steeds wil? Ik woon in Woudenberg, zou mooi zijn als we er in de buurt of op de route nog 2 bij vinden

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 02:44

Ik sta met mijn mini in Leusden en zou wel interesse hebben in iht les van ed, mochten jullie nog mensen zoeken op de route :)

Karolus

Berichten: 13
Geregistreerd: 30-05-08
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 14:05

Hallo Bokkers,

Inmiddels heb ik een geweldige paint uit Italië. Ik rij regelmatig naar Hengelo om bij Ed te lessen, maar het blijft natuurlijk een heel gedoe om met de trailer enzo. Zijn jullie nog steeds geïnteresseerd in les van Ed? We moeten met minimaal 4 of 5 personen in de regio zijn om het voor Ed interessant te maken om naar ons te komen rijden. Wie heeft er (nog steeds of nieuwe) interesse in Woudenberg of omstreken? Hoor graag, alvast bedankt!
Groet, erica

belletjhee

Berichten: 892
Geregistreerd: 22-10-08
Woonplaats: Ergens in het midden van Nederland

Re: Les Ed Gosen route Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-23 19:29

Ja ik heb nog steeds interesse!

Karolus

Berichten: 13
Geregistreerd: 30-05-08
Woonplaats: Woudenberg

Re: Les Ed Gosen route Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:04

Super Belletjhee, dank voor je reactie. Hoe zouden we in contact kunnen komen met nog meer mensen in Woudenberg of Leusden? Nu Beau Dandy's verhuisd is, zijn er hopelijk meer mensen die op eigen locatie graag les nemen? Ik heb fenijro_tani een pb gestuurd, of ze ook nog interessse heeft, dan zijn we al met z'n drieën. Nog 1 of 2 erbij is wel noodzakelijk. Ik spreek Ed aankomend weekend, ik zal hem vragen of hij zelf ook nog aanvragen heeft gekregen.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 18:56

Karolus schreef:
Super Belletjhee, dank voor je reactie. Hoe zouden we in contact kunnen komen met nog meer mensen in Woudenberg of Leusden? Nu Beau Dandy's verhuisd is, zijn er hopelijk meer mensen die op eigen locatie graag les nemen? Ik heb fenijro_tani een pb gestuurd, of ze ook nog interessse heeft, dan zijn we al met z'n drieën. Nog 1 of 2 erbij is wel noodzakelijk. Ik spreek Ed aankomend weekend, ik zal hem vragen of hij zelf ook nog aanvragen heeft gekregen.

Ik heb gereageerd, heb nog steeds interesse :)

unipown
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:41

Ik sta met mijn paard in Odijk weet niet of dat te ver weg is?