heerlijk gereden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

heerlijk gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 22:14

Donderdag ben ik weer aan de beurt voor les (heb eens in de 2 weken les) en vorige week was het heel de week er niet van gekomen om te rijden, dus het werd eigenlijk best wel tijd Bloos

Ik Jamaica gezadelt, bak in, en ze bleef zowaar stilstaan met opstijgen! Normaal moet ik haar altijd 1 of 2 x corrigeren voor ik er daadwerkelijk op kan, en ze blijft staan.
Ze stapte braaf weg, en zo hebben we wat rondjes gestapt, wat rondjes gesjokt, en toen heb ik haar wat opgepakt.
Op de rechterkant kreeg ik heel goed stelling op de volte (huiswerk) op de linkerhand wil het nog niet erg, maar dat is ook onze moeilijke hand.
Daarna wat lange lijnen gereden met vanauit stap en draf terug naar halt, ook braaf, en practisch zonder aan mijn teugels te zitten. Daarna een paar pasjes back, en dit ging ook goed. In het begin moest ik haar nog weleens naar achter "trekken" maar ik merk dat ik steeds minder hoef te doen en dat ze steeds beter op mijn stem en zit gaat reageren.
Aangezien het zo lekker ging had ik zoiets van, wat kan mij het schelen, de bak is goed droog, paard is braaf, kom james! En voor ik er erg in had zat ik in galop (heb door een val sinds half december niet meer gegalopeerd) Ik helemaal happy, en vanuit mijn ooghoeken zag ik in de kantine wat stalgenoten hun duimen omhoog steken Haha!

Goh, het wordt misschien nog wat met ons Haha!


verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:18

heej das leuk dat het zo goed ging *LOL* blijven oefenen en veel tips vragen in de les OK dan!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:30

Goed bezig Stef, ga zo door!! En uiteraard komt het met jullie goed, ik ben er al 6 jaar mee aan de gang Lachen

texela

Berichten: 680
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:43

fantastisch
een enorme overwinning
je groeide zeker spontaan 10 cm

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:51

texela schreef:
fantastisch
een enorme overwinning
je groeide zeker spontaan 10 cm



Eerder een halve meter Tong uitsteken

texela

Berichten: 680
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:20

halve meter
ja dat is de juiste term!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers