gezocht westernrijders in de buurt v eext (drente

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boerin
Berichten: 8
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: eext

gezocht westernrijders in de buurt v eext (drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 22:20

hallo ik ben karin en vraag me af of er pleaserruiters in de buurt van eext woonen of iemand die mij graag wil helpen met het verzorgen van mijn paarden ook rijden natuurlijk zijn er nu al 5 geworden en is er nog 1 op komst kruising halflinger qarterhorse dan heb ik nog 2 arabieren en een oliebol en een qarterhorse merrie van nog geen jaar die overegens niet van mij is de rest wel ben een jaar geleden hier naar toe verhuist kom eigenlijk uit rotjeknor maar drenthe is zo mooi nou ik hoor het wel .

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:43

Welkom op bokt karin .... ik ben ook drentse import uit het westen Haha! helaas kan ik je niet helpen met je paardjes, want ik heb zelf al niet genoeg tijd voor de mijne... het is niet zo makkelijk iemand te vinden hier, de meeste hebben zelf hun paardjes aan huis. Iig succes met het zoeken naar hulp en veel plezier hier op bokt Lachen

boerin
Berichten: 8
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: eext

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 15:30

bedankt voor je reactie leuk nog een inport te ontmoeten dikke knuffel voor je paardjes.

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:53

Welkom op bokt karin.

Ben wel geen echte drentie maar toch. Ook ik kan je niet helpen maar je paardjes maar ik wilde je wel even vertellen dat er binnenkort (nou ja ) in april een western training is in pekela. En dat is voor jou niet zo heel ver uit de buurt.
Lijkt het je iets dan ben je van harte welkom.
Preciese info kun je dan wel vinden op Bokt.

Groet Wp

namara
Berichten: 160
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:03

hallo karin leuk je hier te ontmoeten,ik ben franscine en kom uit amsterdam woon nu 4 jaar hier in drenhe exloo dicht bij jou.
ik werk in het peerdestallegie in exloo en rijd western.ik denk dat ik je zo af en toe wel kan helpen ik heb zelf ook een arabier waar ik western mee rijd en 3 kwpn ers mijn man rijd zz zwaar en geeft ook les.ik ben de westernfreak. ik hoor graag ven je

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:42

Hoi Karin.
Kom 24 april naar de gezamelijke western training in Nieuwe Pekela, misschien is daar wel iemand die je kan helpen met je paardjes.
In maart verschijnt er wel weer een topic over de nieuwe trainingsdag.

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:07

Sprite schreef:
Welkom op bokt karin .... ik ben ook drentse import uit het westen Haha! helaas kan ik je niet helpen met je paardjes, want ik heb zelf al niet genoeg tijd voor de mijne... het is niet zo makkelijk iemand te vinden hier, de meeste hebben zelf hun paardjes aan huis. Iig succes met het zoeken naar hulp en veel plezier hier op bokt Lachen


ja hier ook een uit het groene hart en naar drenthe verhuist.
en ook boerin geworden.
en helaas kamp ik met het zelfde probleem juiste mensen zoeken voor de paarden.
spreek eens **, zij is erg rustig met de paarden. mischien kunnen jullie met elkaar overleggen.
hier over pb ik je.

{edit SM; privé-naam verwijderd en per PB doorgestuurd}

boerin
Berichten: 8
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: eext

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 14:35

bedankt voor jullie reacties ik zal er zijn in niewe pekela

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:50

Lijkt me leuk dat je ook naar Pekela komt. Tot dan.