Zijn hier nog meer Drenten met een Paint?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Albaton

Berichten: 117
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Drenthe

Zijn hier nog meer Drenten met een Paint?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 08:13

Hoi,

als kind was ik gek op "cowboyzadels" en de gevlekte mustangs die over de prairie heen galoppeerden......... en eigenlijk ben ik dat nog steeds! :o :D

Zelf hebben we een halfbloedje van bijna anderhalf (kruising NRPSxPaint). Mooie vlekjes en het is een schatje.

Afbeelding


Nog even en de herfst zal zijn intrede weer doen, met al die mooie warme tinten in het bos. Als fotografe *-:) lijkt het me leuk om met een cowboy/cowgirl met een Paint het bos in te gaan voor een mooie (gratis) fotoreportage. Ik heb dit al vaker gedaan, ben je benieuwd naar die foto's kijk dan even op mijn FB-pagina Fien-Fotografie in het fotoalbum "Portfolio".
Zelf woon ik ook in Drenthe, dus vandaar zoek ik een Drent met een Paint :)

Lijkt het jou leuk, geef dan een reactie en zet dan ook even een foto van je paard in de reactie.
ALs ik een aantal reacties heb, kies ik iemand uit voor een shoot in oktober!
Groetjes, Josefien
Laatst bijgewerkt door Albaton op 08-09-18 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt


troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:19

Helaas geen paint hier, wel een quarter.

Een tip: als ik jou was zou ik het koppelen aan de autumn desert trail eind okt, dan komen er veel ruiters (ik meen 700) naar appelscha, daar moeten wel paints tussen zitten. Geen idee of er tijd is voor uitgebreid poseren maar wellicht zijn er mogelijkheden.

Albaton

Berichten: 117
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 08:23

Hoi Troi, bedankt voor de tip. De Desert Trail ga ik ook wel heen, maar dat is toch wel even iets anders met 700 paarden :D :D

troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:25

Haha zeker!

Mocht je me vangen op een foto daar (wildkleur vos met wn zadel, blauwe pad en blauw endurance hoofdstel, zaterdag 11.30 op de zandverstuiving l) dan hoor ik het graag! Voor een mooie foto wil ik ook best wat betalen trouwens!

Albaton

Berichten: 117
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 10:42

Ik ga waarschijnlijk zondag Troi, maar vorig jaar waren er wel 40 fotografen *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) dus je komt vast wel op de foto :D :))

A_nouk

Berichten: 11631
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:43

Helaas is adverteren op het forum niet toegestaan (ook niet gratis). Om deze reden gaat dit topic op slot.
Het zou een optie zijn om dit topic te verplaatsen naar Foto meetings. Echter moet de openingspost dan wel aan de regels van het FM forum voldoen. Deze vind je hier: [FM] Regels en Richtlijnen [FM] FotoMeetings

Mocht je de openingspost aan willen passen laat het even via PB weten daarna verplaats ik het topic graag voor je :j

Mocht ik geen reactie van je ontvangen wordt dit topic aan het einde van deze dag verwijderd :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers