Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vuurvlinder
Berichten: 66
Geregistreerd: 08-03-04

Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 16:27

Hallo,
Agradi heeft Ariat westernlaarzen te koop,zijn dit echt originele Ariat westernlaarzen?
Ik heb nog nooit wat bij Agradi besteld,is dit een betrouwbaar bedrijf?

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:32

Ansich wel betrouwbaar, maar verwacht geen service van ze als je "klachten"hebt, dan zijn ze niet thuis.
Meerdere keren mee gemaakt, wij kopen er inmiddels niet meer.

En kijk uit met de kortingen, die vallen vaak nogal tegen

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:36

ik bestel veel bij agradi, werkt goed af en toe leuke kortingen en de merken zijn ook goed. wat ik van aria heb is ook echt van ariat anders mogen ze het niet verkopen lijkt mij.
Mijn klachten zijn wel netjes opgelost beter dan bij divoza. Ik kreeg een nieuwe deken bij divoza kon ik er naar fluiten.

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:39

Niet specifiek met Ariat, maar met agradi ben ik sowieso erg tevreden! Veel producten, snelle goede levering. Of het nou voor paard, hond of voor in de tuin is...

crow
Berichten: 2426
Geregistreerd: 12-05-07

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:42

Wat is origineel. Ariat laarzen zijn made in china, ook bij gerenommeerde dealers.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:45

Ik ben ook erg tevreden over Agradi en mijn 2 klachten zijn toentertijd snel en netjes opgelost! (1 keer met een cap waarvan de voering los zat: ik had binnen 10 dagen een andere in huis. 1 keer met een bitje hebben ze de verkeerde maat opgestuurd, toen binnen een week de juiste maat in huis).

Ik bestel er best vaak, dingen voor de paarden maar ook voor mezelf of de kat :)

Miran0813
Berichten: 58
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Hoogerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:49

Ik bestel ook altijd veel bij agradi, werkt prima, en als je een klacht hebt lossen ze het netjes op. retouren is ook geen probleem. Tot nu toe geen problemen met agradi gehad.

Kortingen moet je inderdaad wel goed naar kijken. soms is het niet goedkoper dan bij bijvoorbeeld een andere webshop. Eerst gooien ze de prijs flink omhoog en dan gaat er bijvoorbeeld 40% korting vanaf. Maar vaak scheelt het toch nog wel wat met andere aanbieders is mijn ervaring.

barbar

Berichten: 4889
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: nieuw-vennep

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 17:02

Ik bestel ook veel bij agradi, ben zeer tevreden.

vuurvlinder
Berichten: 66
Geregistreerd: 08-03-04

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 17:31

Bedankt voor de reactie's,Ik ga een paar Ariat westernlaarzen bestellen bij Agradi bestellen.

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 17:42

Ik bestel ook regelmatig bij Agradi, verloopt tot op heden nog altijd soepel!

Echter nog nooit Ariat laarzen besteld, maar deze gekocht in een westernstore, zodat ik het meteen kon passen en voelen of ze goed zitten, aangezien Ariat niet de goedkoopste laarzen zijn.

Met retourneren en dergelijke heb ik geen ervaring :n

sunny43
Berichten: 1063
Geregistreerd: 14-06-11

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 18:09

Retourneren, klachtenafhandeling, prima service, ze hebben vlgs mij al een paar keer internetwinkel van het jaar verdiend. Super handige winkel, retourneren, ook prima geregeld. Alleen die kortingen... vaak verschilt met korting de prijs niet echt van de normale prijs bij een andere winkel. En als je echt op iets aast, en het dan eindelijk in een echte goede aanbieding komt, moet je snel zijn, want dan doen ze vlgs mij maar 1 exemplaar in die maat voor die prijs en dan... uitverkocht :(

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 18:25

ik zag laatst dat ze bij de krämer ook hele mooie en betaalbare westernlaarzen hebben. die klantenservice is wel super

vuurvlinder
Berichten: 66
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 19:19

Vroeger kocht ik mijn westernlaarzen altijd bij Monique (van de Oregon trail westernstore in Westerbork) maar die zaak bestaat niet meer.
Ik ga ook liever naar een westernshop om te passen,maar die zitten hier niet veel,en hebben ook niet de laarzen die ik wil.Ik heb het liefst Ariat laarzen,zitten fijn en kan ik jaren op lopen en dan is het niet duur.

sunny43
Berichten: 1063
Geregistreerd: 14-06-11

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 22:05

Ja en als je dus weet welke ariat je goed zit... is het een kwestie van sjoppen voor de beste prijs.. de eerste keer in een speciaal zaak de perfecte schoen gekocht, de tweede keer zelfde schoen bij Kramer in de aanbieding, was toen nergens goedkoper, nu nog opzoek naar een hele goed aanbieding voor die western schoen... was een tijdje geleden echt een mooie aanbieding bij de Agradi maar... niet meer in mijn maat :( - dus nu is dat de prijs die ik wil betalen... ooit ... misschien.

vuurvlinder
Berichten: 66
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-18 20:07

Ik heb gisteravond een paar Ariat westernlaarzen besteld bij Agradi,ik kijk vandaag weer op hun site en zie dat de laarzen nu 20% korting hebben maar ze zijn wel meer als 50 euro duurder.(ze waren gisteren 157,60 en nu 209,34).Nou ja zeg wat hier iemand al schreef dat ze raar omspringen met kortingen.

Sunny43,
De Ariats die ik gisteren besteld heb is voor mij ook afwachten hoe ze zitten,heb nog geen square toe laarzen van Ariat gehad,altijd met een ronde neus.
Jammer dat je maat er niet meer was.

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:34

vuurvlinder schreef:
Vroeger kocht ik mijn westernlaarzen altijd bij Monique (van de Oregon trail westernstore in Westerbork) maar die zaak bestaat niet meer.
Ik ga ook liever naar een westernshop om te passen,maar die zitten hier niet veel,en hebben ook niet de laarzen die ik wil.Ik heb het liefst Ariat laarzen,zitten fijn en kan ik jaren op lopen en dan is het niet duur.


Dat klopt, inmiddels is de zaak The Oregon Trail Tack Store overgenomen door mij van www.cowgirlstore.nl Ik heb nog een aantal Ariat laarzen die ik zelf uit Amerika importeer. Dat zijn de laatste, want importeren van Ariat kan niet meer. Ariat heeft al haar Amerikaanse dealers een export verbod opgelegd.
Elke eerste zaterdag van de maand heb ik Open Schuur en kun je komen passen.
Groet, Carla van Cowgirl Store

Anoniem

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:40

Wat apart, geldt dat exportverbod alleen voor Ariat westernlaarzen of voor alles van Ariat?
En waarom is dat exportverbod er eigenlijk?

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:48

Of het voor alles geldt weet ik niet. Ik weet alleen voor laarzen.
En waarom? Dat hebben ze mij niet verteld dan zou je Ariat in Amerika moeten vragen. Ik vermoed om hun Europese dealers te beschermen tegen het individueel importeren van laarzen.

Hobbyhorse

Berichten: 1318
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: Ariat westernlaarzen kopen bij Agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:52

Waarschijnlijk zal het zo'n soort reden zijn als Mayflower zegt, en ook als je de EU website bekijkt van Ariat.com dan zie je dat ze sindsdien meer soorten Westernlaarzen te koop zijn op hun eigen site. Voor het exportverbod waren dat er maar enkele.