[VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-19 09:08

Afbeelding
Afbeelding

Gister weer een beetje grondwerk gedaan voor het eerst. Ze liep als een zonnetje! <3

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper


Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-19 08:23

Afbeelding
Wat is het toch ook een smurf... :')

Joy he, niet de smid. Hij was trouwens zeer te spreken over de conditie van Joy. Ga zo door was de boodschap *\o/*

Straks in hand clinic van Anick Worp. Ben benieuwd of we gegroeid zijn sinds de clinic in november.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 21:52

Hahaha ClauH ik zal het zeggen tegen de smurf ehh smid volgende keer. Als hij klaar is: "nou dat heb je weer mooi gesmurfd!" :')

Gister was leuk. Joy was oerbraaf. Allemaal vreemde paarden in de bak, dus eerst een beetje kijkerig, maar al snel focuste ze zich op haar werkje en deed ze het super. De brug is haar favouriete onderdeel. Hek is lastig omdat ze heel nieuwsgierig is en dus daarom haar kont naar buiten draait. Maar bon. Ze was zo lief en deed ontzettend haar best. Na een half uurtje mocht ze een bakje slobber (niet teveel want men wat zit ze in haar vlees :oo ) en weer lekker naar het land.

Vandaag weer sinds lange tijd met dubbele lijnen. Wat is dat een k*tbaan zeg |o :') Ik kan er niks van en door mijn frustratie ging Joy twee keer aan de kletter. Nou ja, de tweede keer was door een stalgenootje die haar paard losgooide in de paddock ernaast terwijl dat beest idioot in zn hoofd was. En ze had gezien dat ik bezig was en weet dat Joy jong is. Ik snap dat niet he... Als je nou gewoon even wacht, of op z'n minst roept dat je gaat losgooien... Ertussen zitten struiken, dus je kan niets zien. Ik ben gewoon nog niet ervaren genoeg om daar op in te spelen met twee van die touwen. Dus de buitenste maar los gelaten en een kruisje geslagen. :')

Gelukkig pakt Joy weer heel snel de rust en hebben we het positief kunnen afsluiten.

Daarna liet ze zich in de paddock op weg naar het land nog even vallen voor een rolbeurt en ging ze er met halstertouw en al aan de wandel om een rondje paddock te doen... >;) what the f heb ik voor paard gekocht... _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:=
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 08-07-19 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 22:09

Maflinger_S schreef:
Gek is ze niet. Wel moest ze even processen. Lekker ding.


In het land heeft ze een serieus mooi stukje zand waar ze dat ook prima kan doen. Ik wilde haar niet losgooien in de paddock, omdat ze de vorige keer zelf besloot alvast het hek los te maken (maar niet op de plek waar dat de bedoeling was en ook niet op een manier die de bedoeling was) wat resulteerde in een schaaf aan de binnenkant van haar been en twee losse planken. Dus ik denk ik breng haar eerst naar het land. Maar zij had daar duidelijk een andere mening over :+

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-19 07:22

Afbeelding

Nergens van onder de indruk... :x :')

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 08:37

Naast de beweging, zit er dus ook cutting in mijn paard. Joy oefent alvast en begint klein:




Dierenbeul.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 16:55

Ohhh! := voor schapen heeft Joy tot nu toe gelukkig nog respect, maar ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als we een beetje met koeien gaan trainen. Ooit. Want dat is nu uiteraard nog niet aan de orde. Vind ik. Joy deelt mijn mening vaak niet.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 16:42

Stelletje boeven haha!

Net weer gereden na ruim 7 weken en het was opstappen en gaan. Zo braaf als ze dan is! Wel weer even yerug vast in de binnenbaan, omdat Joy wat langer de tijd nodig heeft het allemaal te verwerken. Helemaal geen probleem natuurlijk. Ik vind het zelf ook mega spannend. Over 2 weken gaat Naomi op vakantie en nu is ons doel om voor die tijd zelfstandig door de bak te kunnen. Desnoods nog met iemand in het midden, maar wel op "eigen kracht". Touwtje zit er nu al aan voor de sier, Naomi heeft hem alleen vast.

Na het rijden kreeg ze de equissage band om en toen gebeurde er iets geks. Ze wilde gaan liggen! Dus even meegenomen om te stappen, en zelfs buiten wilde ze door haar benen zakken. Naomi had dat nog nooit meegemaakt, ik schoot direct in de paniek natuurlijk. Maar na 5 minuten stappen was het over en kon ze redelijk ontspannen. Het was de tweede keer met die band. De eerste keer reageerde ze wel iets, maar niet zoals dit. Dus maar even wat korter omgedaan. Volgende keer kijken of ze weer zo'n reactie geeft. Ze miet natuurlijk alles loslaten en het kan best dat ze daar erg aan moet wennen.

Daarna nog een half bekertje slobber en terug naar het land. Verder helemaal niks aan de hand meer. Ze bkijft me verbazen :=

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 16:49

https://www.niagaraequissagebenelux.com ... ssage-home

Hij stond zelfs op de hele rustige relax stand. Het doet wel een hoop hoor en sommige paarden kunnen er best heftig op reageren (omhoog komen etc) omdat het dus best doorwerkt. Maar het is een hele goede en fijne manier om het lijf los te houden. Ze zal de volgende keer ook wat meer gewend zijn eraan.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-19 11:01



8-) *\o/* <3

En ze heeft dit. Ik vermoed maagwormen. Ik ga zo de DA even bellen. :(
Afbeelding

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-19 11:15

Uitgelepeld?! Gadver dat klinkt echt heel naar! :oo :r -O-

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-19 12:56

Diagnose: maagworm. Morgen even ontworming halen en dan hopen dat het weer helemaal goedkomt.

Jong paard he, is nog niks gewend := >;)

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-19 13:45

Ja klopt! Nou morgen een kuurtje en dan hopen dat dit het was.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-19 09:56

Wormenspuit gegeven en het wondje lijkt zowaar beter te worden. Even afwachten wat het gaat doen.

Eergister heerlijk gereden! Ze was ontzettend braaf voor het eerst echt los in de bak en alle gangen gedaan. In de galop piepte ze er 4 keer tussenuit (rechtsaf inclusief galopwissel :P ) maar nadat ik twee keer goed streng was bleef ze netjes op de linkervolte.

Straks weer en dan kijken of ze me begrepen heeft :+

[ITP] Knappe Joy voor 4 lenzen!
*\o/* We staan zelfs in uitgelicht zag ik net!

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-19 15:25

Nou de hitte is gelukkig voorbij, dus vandaag sinds een week weer wat gedaan. Morgen er weer op.

Oh en ze sjouwt zo lekker he *\o/*


Knapzak <3
Afbeelding

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-19 16:58

Vandaag weer gelest en wat heb ik toch een heerlijk paard <3 <3 <3 (sorry ik kan het niet vaak genoeg zeggen O:) )

Eerst uiteraard even in de roundpen. Haar kudde naast de roundpen was moeilijk aan het klooien, dus besloten we voor het eerst het rijden in de roundpen over te slaan en direct naar de binnenbak te gaan. Naomi heeft even een rondje meegelopen en daarna zijn we wat gaan sturen in stap en draf. Afwenden op de a-c lijn en dan ook alvast de buitenteugel aanleggen. Na een paar keer snapte ze dat ze mijn hand gewoon kon volgen. Halrhouden vanuit draf kan gewoon aan een losse teugel! En daarna vanuit de whoa scherp naar buiten sturen. Begrensen met nieuwe buitenteugel en ze stapte over!

Deze basisdingen zijn niet belastend voor haar lijf, en geven ons alvast een goede voorsprong op de oefeningen die we veel later gaan leren. Ook het insturen (en dan doorsturen als reactie uitblijft. Na twee keer had ze door dat ze dus mijn hand kon volgen)

Daarna nog 2 rondjes in galop. Daar vind ik haar nog erg onstabiel. Ze valt op rechts enorm naar binnen en is erg onregelmatig in haar tempo. Maar he, dit was de derde keer dat we zo los hebben gegaloppeerd. Ik heb zelfs rechtdoor kunnen sturen zonder dat ze er als een haas vandoor ging.

Toen nog even uitgestapt naast een stalgenootje (ook voor het eerst!) En lekker gedouched, daarna nog 10 minuten op het harde gestapt (doe ik altijd) en getrakteerd op een bodempje slobber.

Woensdag weer. Daarna gaan we allebei op vakantie en heeft Joy weer een weekje vrij. Als ik terug ben is Naomi nog een week weg, maar dan ga ik zelf rustig verder. Sturen en lekker rechtuit laten lopen.

En bij terugkomst in de kudde kwamen de puberhormonen los :+ . Ze staat sinds een paar dagen op een extra stuk land en dat is dichtbij de ruinenkudde...
Afbeelding
Afbeelding
Geit.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-19 21:27

Sintara schreef:
Wat super knap! Die galop komt goed, is vast een kwestie van oefenen en sterker worden.

Enne, luister nou! Ze wilt vrijheidsdressuur doen. Dit was geen subtiele hint hahaah


:oo Oh! Ja misschien wel!

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-19 20:41

Vandaag weer gereden. Pfff ik vond het berespannend. Het regende natuurlijk (de zondvloed was hier) en we moesten eerst longeren. Dat resulteerde in een zeiknat en gefrustreerd paard en een zeiknat en "ik ga er dus echt niet op" baasje.

Beetje stappen in de binnenbak waarbij Joy als een geit door de bak ging (nope, no way I'm mounting that thing). Na 10 minuten een overtuigingsmantra uit te spreken (Joy was inmiddels haar kalme zelf) en de trainster die inmiddels gearriveerd was, er tocg maar opgeklauterd.

Dit is wat we hebben gedaan:

Stap, sturen en neckreining. Check
Draf, sturen en neckreining. Check
Whoa uit draf zonder druk om het bit. Check
Vanuit stilstand overstappen en draaien om achterhand. Bijna check (ligt aan mijn binnenbeen die ineens een eigen leven gaat leiden)
Back-up. Check.

HOE COOL!

4 Dressuur kastelen in de bak, regen dat zachtjes (NEE GEWOON KEIHARD) tikte op het dak en Joy hobbelt erdoor alsof ze al jaren doet!

Galop hebben we gelaten. Teveel prikkels al en galop vindt ze zo moeilijk. Ik wilde dit vertrouwen niet beschadigen door haar ook nog door die bak te laten jekkeren.

Trainster was zo blij te zien dat Joy volledig op mij lette ("baas, help me, ik vind het spannend, dus jij moet zeggen wat ik moet doen") en zich daardoor helemaal door me liet leiden! Wat een gaaf gevoel is dat als er zo'n vertrouwen is!

Daarna nog even uitgestapt en toen de ergste regen voorbij was, was ook net haar portie hooi op en mocht ze weer naar ze kudde.

Wauw. Wat een paard hee. Het voelt zo goed! Nooit ook maar even gedacht dat het beleren zo zou gaan. Ben meer over ons te weten gekomen in drie maanden dan in de afgelopen 2,5 jaar. <3

Vandaag is Naomi ook op vakantie gegaan en ik ga zaterdag een weekje. Ik ga vrijdag nog wel even longeren en dan na de vakantie ga ik erop zonder Naomi. Joy trekt bestwel naar haar toe (lees, BFF) maar we moeten het ook alleen kunnen uiteindelijk. Dus voorzichtig kijken hoe dat gaat.

Maar ik ben zo blij! *\o/*

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-19 14:14

:D :D :D

Waarom doe je dat niet dan? Was een life changer voor mij hoor. En ik ben helemaal verliefd geworden op quarters in die tijd. Ik wist daarvoor niet van het bestaan van het ras af. Joy stelt me hierin niet teleur.

Quarters zijn zo heerlijk cool. Ze werken graag en hebben een onwijs mooie bouw (vind ik) <3

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-19 17:15

Hahaha :')

Weinig update... Door mijn vakantie en een verhuizing (en een nieuwe relatie okee O:) ) heeft Joy pekker veel veij gehad. Maar trainster is nu ook terug van vakantie, dus we gaan weer beginnen!
Afbeelding

Haha Ze zou zo mee kunnen doen! Beschermers met vacht om en gaaoon! *\o/*

Ze is echt huge. Nog steeds heb ik het idee dat ze groeit. En die mega kont van haar! :oo

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-19 18:33

Vandaag weer gereden. Joy is ontzettend braaf! Let heel erg op mij en je merkt dat ze haar best doet. Galop is nog behoorlijk zonder balans, maar al beter dan in het begin. Draf is haar favouriete gang en daar laat ze ook echt al hele mooie stukken zien.

We hebben voor het eerst echt helemaal alleen in de bak gereden (Naomi bleef met alles aan de kant zitten) en ze was iets kijkeriger, maar verder deed ze precies wat ik vroeg en begint ze sommige dingen al echt door te krijgen. Ik ben zo trots! <3 *\o/*


Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-19 21:13

:D

Voor het eerst zat Naomi aan de kant dus daar kwam de aarzeling bij ons vandaan. Maar we merken wel dat ze steeds zskerder wordt (en ik ook!) We gaan bu zelfs het longeren van tevoren afbouwen, om te kijken hoe ze dat oppikt. Ze is totaal niet rennerig/springerig ofzo. Dus dat longeren werkt nu alleen maar tegen ons.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-19 21:30

Het is nu even uitzoeken wat het beste werkt voor ons. Ik merk dat Joy nog niet op conditie is en dat het best zwaar is om ook van tevoren gelongeerd te worden. Daarom bouwen we het rustig af. Dus we zullen zien hoe het gaat!

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-19 22:42

Mijn zusje... hahaha!

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-19 21:58

Dankjullie <3

Alsof de duvel ermee speelt... Iedere keer als we het rijden weer willen gaan oppakken, wordt of ik ziek, Joy loopt niet lekker, of het land wordt geteisterd door een hittegolf >;)

Maar bon. Gisterochtend vroeg weer helemaal fijn gereden. We zijn nu het longeren dus wat aan het afbouwen en merkten meteen al dat Joy een stuk voorwaardser liep in de bak. Niet op een nare manier, ze was nog steeds oerbraaf. Galop is wel een ding. Ze heeft zo'n kracht en motor van achter dat ze van voor niet weet waar ze met haar benen naar toe moet. We gaan dus nu inzetten op sterker worden en pakken veel stukken rechtuit mee. Daarnaast is ze erg gevoelig op het bit en je merkt het direct als je wat meer druk geeft. Ze vertraagt dan of wil niet vertrekken. Ze denkt achteruit. Dus ook het neerwaards rijden is iets voor later, nu gewoon maar even focussen op haar neus achterna.

Maar oei oei wat is mijn meisje braaf! Ze wil het zo goed doen en doet stinkend haar best. Ik zie gewoon dat ze op mij gefocussed is en netjes wacht tot ik haar vertel wat we gaan doen. Als ze iets niet snapt gaat ze dus langzamer lopen, en als iets lukt en ik beloon haar gaan die oren erop en zie je gewoon dat ze het leuk vindt! *\%/*

Ze is ook erg slim en pimt dingen razendsnel op. Nu wist ik dat al een beetje vanuit het grondwerk, maar je moet maar afwachten hoe dat zich onder het zadel manifesteert. Twee keer iets doen en de derde keer hoor je haar gewoon denken: "ja, nu kan ik het zelf wel!". Goed opletten dus dat dat niet tegen ons gaat werken.

Maar ik zit weer op een roze wolk hoor := . Naomi is ook nog steeds zeer te srpeken over haar beenwerk en dat ze dus iedere keer als we aanspingen in de galop zichzelf rond maakt, dat is een fantastisch gevoel!

En nog een nieuwtje! We hebben een verzorgster gevonden! *\o/* Vrouwtje die zelf ooit een paard gehad heeft en nu haar kinderen ouder zijn graag weer wat wil gaan doen. Voorlopig nog lekker grondwerken, een band opbouwen en kijken of er een klik is. Ze wil ook graag les nemen bij Naomi (op een paard van Naomi uiteraard) en grondwerkles bij een stalgenootje. We zullen zien hoe het zal gaan, maar ben erg blij dat ik iemand heb kunnen vinden! Morgen komt ze langs voor een eerste grondwerkles. Heel rustig aan aangezien het 80+ graden wordt weer... >;) . Zal voor Joy ook meer staan zijn dan bewegen. En daarna lekker een douche.

Wilde woensdag voor het eerst zelf (alleen!) gaan rijden in de bak, maar als het zo benauwd wordt als ze voorspellen laat ik dat uiteraard.

Joy vindt het allemaal prima, die stond zelfs te slapen toen we haar oren em derde oor stonden te knippen... :D
Afbeelding
Joehoe! Wakey wakey, er moet gewerkt worden Joy! :+

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers