western show clothing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-17 21:37

in maart-april zouden we starten in de leadline for kids.
nu ben ik op zoek naar een passende bling bling outfit maar vindt er maar bitterweinig over.
iemand die een goeie site weet hiervoor of zelfs een goeie site met stoffen? Mijn moeder kan er eventueel zelf maken dan.
de kerstshop voor arthur western store staat al op de planning :D maar is daar altijd zo een hectische boel bij de kledij en op de site staat niks voor kinderen.
alvast bedankt

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.


SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:41

Omdat dit geen vraag is over harnachement maar over westernkleding, verplaats ik dit topic naar [WN-AM] Western Algemeen.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-17 21:42

ok bedankt :D

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Tinniie

Berichten: 4676
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 07:30

Ik heb daar ergens patronen voor Evelyne.. zal ze eens zoeken.

Verder maakt Evi van The Final Touch ook mooie dingen, zij heeft een fb pagina :)

Volg onze knappe hengsten op Facebook en Instagram! GP Mister Dual Jac - EMH Top Dun Chex - Double Dun Gallo Gun
[KS-MK] 2 Paint veulentjes verwacht in 2024

__Suzanne__

Berichten: 4294
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:14

Ik heb ons pakje (nu te zien in het topic van hobbelheks ;) )destijds bij hobbyhorse gekocht :)

Be yourself, there are plenty of others

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:17

The final touch is inderdaad echt aan te raden :D

Verder heeft Susanne van DSF Western horse products ook regelmatig wat leuke dingen te koop staan, die relatief wat goedkoper zijn dan de creaties van Evi maar dan ook wat minder in kwaliteit ;)

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 14:04

Oh tinniie dat zou leuk zijn. Mijn moeder is een naaister dus voor haar is dit helemaal niet moeilijk. Alleen stof vinden dan.

Ik heb nu de bling turqouise vestjes besteld op rod's.com. Pakje zat gisteren nog in melrose, Amerika en wordt via DHL vervoerd.
Hobbyhorse ja had ook iemand gezegd maar is ook Amerikaanse site toch maar vind jammer genoeg geen zelfde outfit voor kind en moeder. Ga zo eens spieken in je topic suzanne.
En weet jij hoeveel invoerrechten er moeten betaald worden want zo lijkt het allemaal wel vrij betaalbaar maar dollar tegenover euro en zonder btw.
Heb ooit eens 25 euro moeten betalen voor een cameraatje uit China van 25 euro. :P

Oh fb pagina klinkt leuk, ga ik even zoeken dan.

Wil het beetje professioneel aanpakken uiteraard. Dochter zit erop gebrand om te starten en wie ben ik om haar tegen te spreken. :D hoop dat ze zo gebeten blijft. Natuurlijk die bling bling is wel leuk als meisje.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:24

Rods.com inderdaad, dat zou ik aanraden.

Over het algemeen betaal je 21% invoerrechten over de prijs van je product + shipping.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

__Suzanne__

Berichten: 4294
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:47

Fotsy schreef:
Hobbyhorse ja had ook iemand gezegd maar is ook Amerikaanse site toch maar vind jammer genoeg geen zelfde outfit voor kind en moeder. Ga zo eens spieken in je topic suzanne.
En weet jij hoeveel invoerrechten er moeten betaald worden want zo lijkt het allemaal wel vrij betaalbaar maar dollar tegenover euro en zonder btw.
Heb ooit eens 25 euro moeten betalen voor een cameraatje uit China van 25 euro. :P

Is niet mijn topic, maar van hobbelheks, mijn dochter is inmiddels uit het pak gegroeid, en de leadline ontgroeid ;) (foto 6 jaar oud ;) )

Afbeelding

Bestellen bij hobbyhorse is duur, kost 75 dollar verzendkosten, en dan nog invoerrechten. Via een winkel die hobbyhorse verkoop bestellen scheelt vaak.

Voor stof kan je misschien terecht bij Kizzmo https://www.facebook.com/search/top/?q= ... crastoffen

Be yourself, there are plenty of others

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 16:50

WoW wat knap suzanne, heel mooi, echt knap hoor.
Wat een groot paard :') ,
Mijn dochter wil met haar pony meedoen maar ik denk dat die niet zal misstaan, is een indianenpony _O- zegt ze altijd zelf O:) wel nog heel jonge pony dus even in februari in training steken want kindjes kunnen ze toch niet echt doorrijden.

Afbeelding

En later kan ze dan de walk en jog starten, allez dat zijn haar plannen :roll: leuk toch die naïviteit.

Rijdt je dochter nog?

Ik ben eens benieuwd naar mijn pakje van rod's want als het me bevalt, ga ik direct nog wat bestellen :9 is ook enige site die ik vind die pony saddle show pads heeft en westernshow hoofdstellen voor pony's.
Het is echt allemaal moeilijk te vinden zo in de kleinere maat. Zadel is voorlopig een tweedehandsje maar vrees dat ik de pony eens naar Arthur zal moeten meenemen, ze heeft een vrij moeilijke rug precies, al vier zadels geprobeerd en dit is nog niet perfect maar dochter kan er al wat mee voort. Natuurlijk is ze ook weer geen Shetlander, die hebben zo meer van die ronde ruggen.

Shipping heb ik al betaald, was ook 50 dollar maar de prijs viel reuze mee voor vestjes. Tegenover horse hobby toch :')

Bedankt voor de stoffensite

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:54

Er zijn ook naaipatronen te koop speciaal voor western show outfits. Daar zou je ook eens op kunnen zoeken.

Voor de pony al eens gedacht over een boomlooszadel, bijvoorbeeld die van Barefoot? Die komt ook in maat 0.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

__Suzanne__

Berichten: 4294
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:15

Fotsy schreef:
WoW wat knap suzanne, heel mooi, echt knap hoor.
Wat een groot paard :') ,
Mijn dochter wil met haar pony meedoen maar ik denk dat die niet zal misstaan, is een indianenpony _O- zegt ze altijd zelf O:) wel nog heel jonge pony dus even in februari in training steken want kindjes kunnen ze toch niet echt doorrijden.

[ [url=m/sc1zCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En later kan ze dan de walk en jog starten, allez dat zijn haar plannen :roll: leuk toch die naïviteit.

Rijdt je dochter nog?

Ik ben eens benieuwd naar mijn pakje van rod's want als het me bevalt, ga ik direct nog wat bestellen :9 is ook enige site die ik vind die pony saddle show pads heeft en westernshow hoofdstellen voor pony's.
Het is echt allemaal moeilijk te vinden zo in de kleinere maat. Zadel is voorlopig een tweedehandsje maar vrees dat ik de pony eens naar Arthur zal moeten meenemen, ze heeft een vrij moeilijke rug precies, al vier zadels geprobeerd en dit is nog niet perfect maar dochter kan er al wat mee voort. Natuurlijk is ze ook weer geen Shetlander, die hebben zo meer van die ronde ruggen.

Shipping heb ik al betaald, was ook 50 dollar maar de prijs viel reuze mee voor vestjes. Tegenover horse hobby toch :')

Bedankt voor de stoffensite

Dat paard was 1.64 Hij leeft helaas niet meer.

Mijn dochter, inmiddels 12, rijdt nog steeds, maar geen western, ze springt liever

Be yourself, there are plenty of others

XxChelsey1xX

Berichten: 1290
Geregistreerd: 23-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:21

Ik maak ook mijn eigen showkleding, veel origineler als wat in de winkel hangt haha.
http://www.portfolio-cb.weebly.com staan ze (naaiwerk)

Maar bij Arthurs hebben ze in de winkel volgensmij ook geen kleine maatjes hangen, of ik kijk gewoon echt niet goed maar de afgelopen jaren was het echt alleen M t/m XL (en behoooooorrrlijjk duur)

En anders e-bay?
Voor stoffen ga ik zelf altijd naar de markt. Dappermarkt of Albert Cuijp

Stillfree van Susheila Stables aka. Tommy
Lucky Velvet Bar aka. Boots
http://www.cm-fotografie.weebly.com ~ http://www.facebook.com/cmfotografie1

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 18:33

Springen suzanne _O- nou ze rijdt dan toch nog paard
Vrienden van ons hun dochter wil ook alleen maar springen en dat als beide westernruiters _O-
Jammer van je paard.

Gelukkig is Elena niet zo een held :D
Mooi xxchelsey en inderdaad veel origineler dna in de winkel, als je al een winkel vindt natuurlijk :')

Ik heb bij Arthur nog nooit gekeken of ze kinderkledij hebben, op site alleszins niet maar die is ook extreem beperkt.

Wel vorig jaar super leuke hoed en cowboyboots gekocht voor de dochter

Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-17 21:25

Mijn pakje van rod's is vanmorgen vertrokken vanuit Keulen, dus ik hoop dat het morgen al geleverd kan worden. Ben benieuwd.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 12:50

Spannend, ben benieuwd! :D

Popstra
Berichten: 13701
Geregistreerd: 21-06-08

Re: western show clothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:31

Bombastic in Italië maakt prachtige outfits op maat. Ook voor kinderen

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 19:37

Eindelijk pakje toegekomen, jeetje 5 dagen van Amerika naar Duitsland en maar liefst 3 weken van Duitsland naar België.

Afbeelding

De bling bling is in het echt wel meer dan op foto. :P En het hemd is nog wat te groot maar daar kunnen we wel iets mee. Beter te groot dan te klein :+

Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Popstra
Berichten: 13701
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 19:06

Leuk!!! :) +:)+

Ik l*l niet met de wind mee nee...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers