Kerstsale Arthur's westernstore

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vriendelijk
Berichten: 58
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 11:06

Ontzettend zuur voor ze dat ze dus dicht moeten maar er zullen nog wel online aanbiedingen komen denk ik.
Toch blijft gaan het leukst natuurlijk.

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 12:21

Ik heb slecht research gedaan :').

Het halster wat ik gekocht heb, is online te vinden voor 10 euro goedkoper. So far dus de 'christmassale' :')

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 07:22

De ‘sale’ is vooral een goede marketingstunt en voor Arthur gewoon een manier om zijn hele jaaromzet in een klap binnen te halen. Normaal gesproken dan.

Je kunt veel beter de rest van het jaar gaan, want er valt altijd met hem te onderhandelen. En als je een week voor de reguliere christmassale gaat zie je dat hij al zijn prijzen aan het verhogen is :+

Overigens is het dan ook een stuk fijner winkelen, want dan kun je tenminste fatsoenlijk door de winkel bewegen en krijg je fijn advies.

8nnemiek

Berichten: 43393
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 09:22

Ik ging altijd voor de cowboy magic, die was vroeger wel echt flink goedkoper, maar volgens mij was die actie er vorig jaar niet meer, toch?

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 09:48

_Reneee schreef:
De ‘sale’ is vooral een goede marketingstunt en voor Arthur gewoon een manier om zijn hele jaaromzet in een klap binnen te halen. Normaal gesproken dan.

Je kunt veel beter de rest van het jaar gaan, want er valt altijd met hem te onderhandelen. En als je een week voor de reguliere christmassale gaat zie je dat hij al zijn prijzen aan het verhogen is :+

Overigens is het dan ook een stuk fijner winkelen, want dan kun je tenminste fatsoenlijk door de winkel bewegen en krijg je fijn advies.

Een paar laarzen die ik in maart voor 80 euro kost waren nu in de sale 100. Dus ja, het is een marketingstunt en het viel me op dat er inderdaad weinig te onderhandelen viel.
Ook waren de nieuwe zadels niet extra afgeprijsd en was dat gewoon de prijs volgens de verkoper die ik er naar vroeg. Ik had het idee dat je in maart er wel wat af kon krijgen, ik heb wel wat van mijn tweedehands afgekregen.
De bakken met aanbiedingen waren dezelfde als in maart.
MAAR: ik ben er nu 2 keer geweest en vind het een leuke winkel en ik heb mijn bitjes gevonden, die waren in maart in de aanbieding en gelukkig had hij ze nog op 17 december.
Ook komt mijn zadel daar vandaan ja, ik weet dat je dan te veel betaalt (wat je bij elke winkel doet t.o.v. de particuliere tweedehandsmarkt), maar ik had wel eindelijk een goed passend zadel voor mij en mijn paard i.p.v. alleen passend op mijn paard.
Dat zadels zo 600 euro of nog meer er bij krijgen t.o.v. de inruilprijs weet ik ook. (en heb ik zelf ook ervaring mee).