GEZOCHT QUARTER / GOED TEHUIS AANGEBODEN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irmaolden
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-01-04

GEZOCHT QUARTER / GOED TEHUIS AANGEBODEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 17:20

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Irma van Oldenbeek en ben sinds kort in aanraking gekomen met het Western rijden. Na 20 jaar te hebben gehoord, je rijdt met te lange teugels en je benen steken te ver naar voren, als ik dan weer eens dressuurles nam (ik ben namelijk gewoon een recreatieruiter)
waarbij ik dacht, maar zo zit ik lekker, kreeg ik nu te horen dat ik precies goed zat. Ik wist gelijk zeker, dit is de manier van rijden voor mij. Nu ben ik op dit moment op zoek naar een nieuwe pony/paard (mijn vorige paard is overleden) en omdat ik wel wist wat ik niet wilde, maar nog niet wat wel kwam ik dus op een quarter terecht. De reden van dit bericht is dan ook ; ik zoek een lief, rustig, pleasure getrainde Quarter om de lege plek in de stal te vullen. We hebben op dit moment onze pony Maximo en hij wil ook wel weer graag een maatje. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik absoluut goed ben voor mijn beesten. We hebben eigen stallen, bak en weiland. De paarden kunnen overdag zelf beslissen of ze buiten of binnen willen zijn, sávonds gaan de deuren dicht. Dus wil je je paard verkopen of weet je iemand (voorkeur particulier) waar een leuk paard staat, laat me dat a.u.b. weten. Ik stel geen hoge eisen aan bloedlijnen, leeftijd e.d.
Alvast bedankt voor de moeite Irma

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:53