BELACHELIJK!!!! (DA en chippen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 01:03

Alle paarden, pony's, ezels moeten een paspoort hebben vanaf 1-1-04. Voor al deze viervoeters MET stamboom geldt dat ze hierbij ook nog gechipped moeten zijn als de betreffende rasvereniging of wedstrijdvereniging dat vereist. Bij de NQHA is de chip bijvoorbeeld niet verplicht, maar de WRAN overweegt 'm dit jaar verplicht te stellen voor deelneming aan wedstrijden.

Voor genoemde viervoeters ZONDER papieren is de chip (en paspoort) WEL verplicht per 1-1-04. Het paspoort wordt dan bij de KNHS aangevraagd (doet de DA als hij de chip plaatst) en geregistreerd. Mijn HTKP'er Bestaat nu dus Echt *LOL* ! I am chipped therefore I am! Of zoiets...

Nu nog wachten op de belastingaanslag voor luxe goederen, zoals paarden. Leuker kunnen we het niet maken.

(NB: HTKP'ers zijn raszuivere huistuinenkeukenpaarden!)


stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 01:59

zijn ze bij ons zeker achter ofzo, heb mijn vriendin ( assistente van mijn DA) gemaild over alleen behandelen van gechipte of geregistreerde paarden. ze wist van niks... mijn DA behandeld dus gewoon. Ik heb ook geen brief gehad, 1 van mijn haflingers is niet gechipt ( de andere twee waren het al toen ik ze kreeg), hij is wel op mijn naam geregistreerd via het kvth.
ik wacht nog ff met chippen...

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers