Homepage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marielle

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-01 22:18

Hoi, ik ben sinds kort een homepage aan het maken van mijn quarter Winnie. Hij is nog niet af....maar het begin is er Heb je zin om er naar toe te surfen, hier is het adres:
http://home.wanadoo.nl/jeroen.marielle
Veel plezier
Ik ben alles nog aan het leren dus heb je bruikbare tips voor het maken van websites geef ze dan even door. Andere reakties zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 06:37

Leuk Marielle, een heel mooi paardje!

Wanneer ga je haar naar huis halen? Blijft ze in de winter ook ingeschaard? Het lijkt zo op de foto een ukkie. Wat is haar stokmaat nu ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 08:47

Leuk dier zeg! En wat een heerlijk leventje heeft ze zo! Wat zijn je toekomstplannen met Winnie?

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 08:56

Hoi Marielle: leuke site, vooral ook die achtergrond met die handjes. LEUK PAARDJE Haha! Haha!
De site opent erg langzaam (misschien alleen bij mij?). Ik heb hem bij m'n favorieten gezet..

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 14:09

Hoi!
Ik heb een halfbroertje van jou Winnie! Ze hebben namelijk dezelfde moeder Miss Pavo Market, beter bekend als Missy bij Bokt. Haha!
Erg leuk om te zien, ze hebben wel een beetje hetzelfde koppie maar voor de rest is het nog moeilijk te zien. Peppy's Poco Fuego ,ook zo'n fijne naam maar we noemen hem Fuego, is bay en 5 jaar, aardslui en heeft koppigheid uitgevonden maar is helemaal mijn bink. Het is zo'n lekkere schat dat ik met recht kan zeggen dat ik verliefd op hem ben.
Heel veel plezier met Winnie Vingers aflikken , wat een mooie kleur heeft ze!
[img]../upload/304/fuego_op_het_strand_1.jpg[/img] Dit was vorig jaar zijn eerste rit op het strand, erg koud maar hij vond het geweldig!
_________________
Pony Express elke week bij FoxKids!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vera op 2001-09-10 14:11 ]</font>

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 14:16

Marielle: als je nog een foto als veulen of samen met mamma wilt hebben voor je homepage weet je me wel te vinden hè... Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 14:43

Voel je je nu een beetje een trotse mama, Sugarmiss? Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 15:21

Yes, yes Party!! Party!! (excusay moi de one-liner) Knipoog

Marielle

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 15:21

Hoi,Winnie's stokmaat was in april ongeveer 1.36.
Haar moeder was geloof ik 1.52m en papa 1.48 m dus die richting zal het wel uitgaan....denk ik.
In het voorjaar laat ik haar inrijden door Dave Young waar ik ook regelmatig clinics bij volg maar dan op zijn paarden... Kan niet wachten om straks op Winnie te gaan lessen! En welke kant we uit gaan zien we dan wel.. Kijken waar Winnie aanleg voor heeft en kijken waar ik aanleg voor heb. Het koewerk en ook de reining vind ik heel machtig om te zien. Maar wat me vooral ook heel leuk lijkt gewoon samen het bos in!
*LOL* Haha! De site is nu al weer wat aangevuld, en binnenkort komen er foto's op van Winnie in volle galop!!! *LOL* Party!!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 15:38

Marielle: ik heb je site weer bekeken en die foto van Winnie bij de voerbak (veulen) is heel mooi.
Ter verduidelijking voor iedereen: dat zijn geen 'vieze plekken' op die nek, maar echte zebrastrepen Pling
Ik heb nog nooit zo veel strepen op een reddun gezien Clown , maar dat komt natuurlijk oo door die aparte 'dunalino' kleur.

misty2

Berichten: 44
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:14

Hoi

Wie is de vader van Winnie ?

Groetjes van Elly

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:19

Vragen naar de bekende weg Knipoog
Jouw 'oude' Jac natuurlijk.

misty2

Berichten: 44
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 08:45

Hoi

Ik wist het niet zeker dus ik dacht ik vraag het even . De site die kan ik niet openen dus ik kon ook niet effe kijken .

Marielle

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 12:08

Ik geloof dat je de site alleen kan openen als je internet explorer hebt, helaas.
Verdrietig
Maandag staan er weer nieuwe hele mooie foto,s op. Haha!