Ook een nieuw paard!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 13:22

Ja, jeetje, als iedereen hier maar vol trots verteld dat ze een nieuw beessie hebben, moet ik ook mijn blije hart ff tonen. Heb gisteren ook een spettertje gekocht. Mijn allereerste pony, van mijn opa gekregen toen ze nog een veulentje was....20 jaar geleden!!!! Nu heb ik haar weer 'terug' en gaat ze NOOIT meer weg. Het is een grote B- pony, schimmeltje en van het vrouwelijke geslacht. Ze heeft al vele malen het clubkampioenschap (bij de groentjes, B en L) gewonnen met kleine ruitertjes, nu mag ze het wat rustiger aandoen, mijn zoontjes willen er af en toe wel eens op zitten en verder is het Lui- Lekker- Land!!! Foto's volgen.... Party!! Ik ben in ieder geval heeeeeeeeeel blij!!!!!!!!! -Karen-


Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:31

Geweldig Karen... dat lijkt me geweldig... je allereerste ponytje nog een heerlijk pensioen te kunnen geven!!!
Veel plezier met elkaar!!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:37

owh wat leuk!!!!
Staat ze bij COdy en strawmiss (en weet niet hoe het veulen heet)??
Veel plezier met zijn 4en zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:39

Super!!!! Heerlijk om je eigen oude pony een goede oude dag te kunnen geven!!!

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:45

20 jaar is toch nog niet oud voor een pony. Volgens mij kunnen je kinderen daar nog uitgroeien hoor Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:48

bij ons staat een scheetje van 21 en da's nog een echte race eend. Die loopt rustig een uur door de bak te scheuren zonder moe te worden. Daar rijden ook 2 kidz op die er de grootste lol mee hebben en echt bejaard ziet ze er niet uit. Nog geen grijze haar op d'r snuit Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Bernadet
Berichten: 28
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:49

Dat is echt leuk nieuws!! Pling Zoiets heb ik nog niet eerder gehoord, maar vind het supertof!! Groetjes. Lovers

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 14:07

Da's nog eens leuk, je ouwe pony weer terughebben en m een geweldig huis kunnen bieden!
Voelt goed, heh! Lovers
Zo gaat mijn ouwe Viola (zwarte gelderse merrie, 23 jaar nu) ook nooooooiiiiiit meer weg, alhoewel ik er zelf niet meer op rijd, ze blijft bij mij tot het bittere eind!
Gefeliciteerd FlyingHigh!

groetjes, Jac

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 15:53

Gefelicibokt! Party!!
Ik heb ook een scheet van een ponietje voor de kinderen en dat is echt heel veel waard! veel plezier ermee! Lovers

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 15:59

dat is leuk karen:
iedereen zou dat wel willen denk ik,hun eerste paard of pony terug in eigen stal,great,
nu nog doorzoeken naar silvonne en shannon, misschien lukt het mij ook eens,voor shannon heb ik nog hoop,silvonne zal wel aan het rustten zijn.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 20:31

Tja, Walda (zo heet ze dus Party!! ) is een kittige dame! Vanmorgen direct de hoefsmid er even bij gehad en haar de kudde ingezet. De kudde bestaat momenteel uit twee Friese jaarlingen, een 3 jarige Welsh-K en een eenjarige Welsh- K en de Quarter Cody en haar veulen! Cody is absoluut de baas en liet dat direct goed weten, de Friezen vielen van hun geloof, die meenden echt een spook te zien *LOL* *LOL* , renden voor hun leven!!!!!!! Nah....
Walda gilde eens goed van zich af, mepte eens dapper achteruit en ging achter de Friezen aan...een schitterend schouwspel! Jaja, Walda gaat hopelijk nog zeker 15 jaar mee en de aankomende tijd hoop ik mijn jongens (3 en 5 jaar) een beetje wegwijs op een pony te maken. Belooft is belooft, volgende week een fotootje van Walda!!! En geloof het of niet, Walda herkent mij nog prima!!! Geen volwassene kan haar pakken maar ze komt hinnikent op mij af, terwijl ik echt niet loop te leuren met snoepies (waar ze dol op is!!) oid.....
Groetjes, trotse Karen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 20:34

Citaat:
Op 2001-09-07 13:37, schreef stef:
owh wat leuk!!!!
Staat ze bij COdy en strawmiss (en weet niet hoe het veulen heet)??
Veel plezier met zijn 4en zo


Stef, Cody en haar veulen (A Rugged Enterprise, Party!! ) staan bij me thuis, Straw Miss met haar veulen ( Made In Holland, Party!! ) staan bij mijn vriendin *LOL* En ja, de pony staat bij Cody in...nog geen makkertjes trouwens, maar hopelijk komt daar verandering in!!! Doei!!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 11:39

Hoi,

Hartstikke leuk joh !!!! Mijn 1e pony was ook een schimmeltje (welsh/arabier), ze zijn zóóóó leuk !!!
Echt tof dat je hem weer terug hebt !!!
Nog heeeel veel gelukkige jaren toegewenst met je "spetter"
Groetjes Knipoog

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:56

Gaaaaaaf Karen! Gefeliciteerd! Snif, mijn eerste pony is 18 jaar geleden al gestorven... maar ik droom er wel eens van dat ie ineens gewoon in een boxje staat hier, echt waar. Die droom voor jou nu waarheid, geniet ervan!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers