verslag 1e training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:47

Als jij haar kent dan neem ik mijn woorden onmiddelijk terug! Haha!
Ik vind het alleen jammer dat er zo negatief over elkaar gesproken wordt, kritiek is altijd o.k. maar we moeten er wel wat van leren. Kusje

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:48

goh................... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:27

Nee nu moet ik ook eventjes zeggen dat dit wel off-topic gaat, foei foei...

Claudia (Rosel toch?) is naar mijn idee een goede instructrice naar aanleiding van gesprekken met haar zelf en wat ik op de NH-NL site heb vernomen over haar.

PUCK, is geen 2de Blaze en zelfs ( *LOL* ) aardig naar mijn mening....maar misschien kwam haar bericht verkeerd over???

Tja PUCK dat is nou de keerzijde van Boktsnob nmr #1 zijn.... Schijnheilig

Vera, ik vind dat jou BioScan site heel duidelijk en goed informeerd en daarom heb ik vanuit mijn homepage ~~ en foto's van de BioScan gemaakt van mijn paard ~~ gelinked naar jouw pagina voor mensen die meer info wensen.

Zo en ik kan niet anders dan de meesten gelijk geven, het lijkt mij overbodig om een zadel te kopen voor een groeiend paard waar je toch voorlopig niet op zult rijden.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:39

Hey, wat lees ik nu over een bioscan site??? vertel vertel vertel!!! Meneer Offereins had naelijk gezegd dat een bioscan uitsluitsel kan geven bij een schouderblessure...(sorry, off-topic, maar ja, belangrijke info voor mij... Schijnheilig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:45

Ik geloof dat Vera je daar zeker meer over kan vertellen....!!!!

Dit is de link;

Oh ik zie net dat de link niet meer klopt, het was dus een link Lachen

Orry heeft een BioScan behandeling gehad....
Afbeelding
Afbeelding

En ik weet dus niet de nieuwe link van Vera wel de amerikaanse ... http://www.bioscanlight.com/

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:37

hahaha *LOL* *LOL* Die onderste foto, wat kijkt Ori daar malotig Cool Wel heel lief hoor ! Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:51

Wat lief dat je mijn link hebt geplaatst. Lachen
Omdat ik het zo druk met Pony Express heb is het voor mij onmogelijk om tegelijkertijd ook te Scannen. Omdat ik veel aanvragen via mijn site kreeg heb ik deze weggehaald. Ik doe nog wel wat paardjes van vrienden en bekenden maar voorlopig moet ik mijn koffer verder even in de kast laten staan. Zodra ik weer verder ga dan zal ik het laten weten en mijn site weer actief maken. Maar mocht iemand iets willen weten of zijn paard laten scannen dan kan ik je wel doorverwijzen naar een hele goeie therapeute.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:48

hahahaha Puck de 2e Blaze *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Bloos