Paardje verhoging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 21:51

Kwam ik net op stal om lekker even te trainen; heeft Banishje verhoging Huilen Huilen Huilen
39,3 graden Celsius. Daar werd ik helemaal niet vrolijk van. Mijn vriendje was helemaal hangerig Verdrietig
Gelukkig had hij wel gegeten. Om 6 uur was dat. Dus ik tegen de stalhouder verteld. Hij adviseerde me om rond 9 uur nog eens te tempen. Dat heb ik gedaan, gelukkig was het gezakt naar 38,2. Zijn normale temp ligt zo rond de 38, dus nu kan ik in ieder geval weer rustig gaan slapen. De stalhouder was in de tussentijd nog 2 keer wezen kijken bij hem. Wel fijn hoor dat er zo goed voor hem gezorgd wordt! Morgenochtend vroeg nog maar even langs voordat ik naar mijn werk ga. Hij blijft in ieder geval een dagje binnen morgen. Dan kan ik tussen de middag ook nog even gaan kijken.
Ik vind het altijd zo naar als 1 van mijn beestjes iets mankeert. Huilen Verdrietig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: banish op 2001-09-02 22:53 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: banish op 2001-09-02 22:53 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:27

inderdada heel naar. kwam eens op stal en toen bleek Julius 40.6 te hebben. das wel even schrikken. Fijn als je een stalhouder hebt die ook eens een kijkje komt nemen. De mijne gaat bij koliek iedere twee uur kijken. lief he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 07:58

Hoe is het nu met Banish? Weer een beetje beter hoop ik?

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 21:03

Nou, het lijkt wel weer goed te gaan. Ik heb hem een dagje binnen gehouden.
Gister is hij een halve dag buiten geweest. Had wel een buitje gevangen, maar was levendig en blij om me te zien enzo. Geen verhoging. Vandaag ook een halve dag naar buiten en dat ging ook oged. Hij lijkt alleen toch niet helemaal fit. Wilde longeren, maar was niet voorwaarts enzo. Hij krijgt nu zijn wintervacht en ik denk dat dat er mee te maken heeft. Vorig jaar rond deze tijd is hij ook een tijdjhe niet zo lekker geweest.
Ik zit al te twijfelen of ik snachts een dek op zal doen, maar weet niet waar ik goed aan doe.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers