Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
gaucho

Berichten: 9494
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:04

D_Desteny schreef:
gaucho schreef:
Zoekt iemand een bijrijder omgeving Amsterdam? Ik ben een rustige ruiter met veel ervaring met verschillende paarden. Ik wil graag blijven rijden totdat mijn jonge paard over ruim een jaar onder het zadel gaat.


Ik! :j


Ik stuur je even pb

Life begins at the end of your comfortzone.

_Hedi

Berichten: 1689
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:13

Zoekt er nog iemand een bijrijder omgeving Oss? Een vriendin van mij is pas overgestapt naar western en wil dolgraag meer lessen volgen :)
(Ze is ook een zeer toegewijde verzorger en knuffelaar)

Stiphorse

Berichten: 1
Geregistreerd: 31-03-17

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:39

Iemand die nog een bijrijder zoekt in de omgeving van Utrecht/houten/bunnik? Ik zoek nog een leuk bijrijdpaardje voor ong 2 keer per week!:)

juniper

Berichten: 1561
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 19:07

Zoekt er iemand een bijrijder in de buurt van Helmond? Mijn advertentie staat in de Bokt Markt!

Anoukxdx
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-03-17
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:43

Heyy ik zoek een leuk recreatief bijrijdpaard in de omgeving drachten. Voor meer info kan je een pb doen.

Anoniem

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:32


joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:52

eefj33 schreef:
Niet opzoek naar een bijrijdpaard, maar wel naar een leuke combinatie omgeving Delft om mee te horseboarden: http://www.bokt.nl/markt/ad/445026/hors ... ving-delft


Ik wil dat ooit ook eens doen, zowel met m'n wakeboard achter het paard, als een keer iemand achter mijn paard laten boarden. Maar helaas is mijn paard nog niet bomproof en wonen we niet in de buurt van het strand. Hopelijk kan je iemand vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:05

joyce2 schreef:
eefj33 schreef:
Niet opzoek naar een bijrijdpaard, maar wel naar een leuke combinatie omgeving Delft om mee te horseboarden: http://www.bokt.nl/markt/ad/445026/hors ... ving-delft


Ik wil dat ooit ook eens doen, zowel met m'n wakeboard achter het paard, als een keer iemand achter mijn paard laten boarden. Maar helaas is mijn paard nog niet bomproof en wonen we niet in de buurt van het strand. Hopelijk kan je iemand vinden!


Het hoeft ook niet persé op het strand hoor! Hier in Delftse Hout heb je er ook prachtige plekjes voor, is een meertje in een park :D

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:32

Delftse Hout... good old days... :D

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:54

Vanaf eind juli wonen wij in t haantje vlakbij Emmen en ik plaats nu vast een oproep
Voor onze paarden zoeken we een bijrijder die ook wil bijspringen in de verzorging als wij eens verhindert zijn
We hebben een paint, een quarter, een haflinger en een Shetlander.
Allen braaf en netjes (western) bereden zowel in de bak als in het bos.
We zoeken iemand van 18+ met verantwoordelijkheidsgevoel
Wie is degene of kent degene die wij zoeken?

fresk
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-06-17

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:33

Ik ben op zoek naar een bijrijdpaard omgeving Voorschoten/Leiden. Voor meer info pb :)

Clairy
Berichten: 2
Geregistreerd: 27-11-16
Woonplaats: Amsterdam

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:35

Zoekt iemand een bijrijder in Amsterdam of omgeving (ik heb een auto)?
Ik ben 27 jaar, heb zelf 9 jaar een paard gehad en rijd sinds 3 jaar western, 1-2 keer per week les.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:55

Ik denk dat mijn merrie te ver staat voor je Clairy

bbeens

Berichten: 66
Geregistreerd: 26-03-16
Woonplaats: Hasselt(Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:17

Hoi!

Ik heb sinds 4 weken een eigen paardje. Het is een 3 jarige quarter merrie(reining gefokt) en ze staat in Sint Jansklooster(overijssel) bij Marlies Maathuis. Ze is vorig jaar zadelmak gemaakt en gaat binnenkort in training bij Marlies.

Omdat ik zelf veel plezier heb gehad met bijrijdpaarden, wil ik deze kans nu ook aan iemand anders aanbieden. Ze staat op een all in stalling, je hoeft dus geen klusjes te doen. Wat ik wel vraag is iemand met western ervaring, bij voorkeur reining, een volwassen en verantwoordelijk iemand, dat je les neemt bij Marlies en ik vraag een vergoeding.

Lijkt dit je wat? Mail mij dan kunnen we kijken of het klikt.

Groetjes!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:28

Marlies is top! Gaat een leuk paard worden!! :)

faxa

Berichten: 2173
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:51

Weet/heeft iemand misschien een paard dat bijgereden moet worden in de omgeving van Assen/Groningen? Meer info via pb :)

Er zijn geen paarden die op een ezel rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden.

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:51

Paint-horses schreef:
boogiezero1 schreef:
Ik zoek nog steeds Western ruiter in Badhoevedorp is er echt niemand?


Jaaaaa, ik wil wel.

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 00:01

Ik zoek ook nog iemand voor mijn draver in omgeving oosterwolde/oldenbroek. Ik heb zelf nog maar 1 westernles gehad, maar niet met mijn paardje. Ik zoek eigenlijk iemand die ons beide kan omscholen/les geven/bijrijden.

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get

fedjeraketje

Berichten: 207
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 01:06

Is er nog iemand die een bijrijder zoekt omgeving stompwijk/Zoetermeer?

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:27

Back on topic
Ik heb eindelijk iemand als bijrijder die net als ik een dressuur achtergrond heeft maar overgestapt is naar Western . We zitten duidelijk op 1 lijn en het klikt super met mijn dame.

Raamzicht
Berichten: 1370
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:42

Top! Dat is fijn.

wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:35

op zoek naar een bijrijder voor een Tennessee walker met western optoming dus dacht hier wel op zn plaats
het is een gangenpaard voor heerlijke bosritten in de driehoek breda-tilburg - oosterhout en staat gestald in Rijen .
het is voor 1 dag in de week op dinsdag of donderdag en soms in het weekend x
en ik vraag een kleine bijdrage

Youno the magnificent Tennessee Walker

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 08:09

wildwestwill schreef:
op zoek naar een bijrijder voor een Tennessee walker met western optoming dus dacht hier wel op zn plaats
het is een gangenpaard voor heerlijke bosritten in de driehoek breda-tilburg - oosterhout en staat gestald in Rijen .
het is voor 1 dag in de week op dinsdag of donderdag en soms in het weekend x
en ik vraag een kleine bijdrage



Zag je advertentie voorbij komen op fb
Gaaf paard

JessicaD
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:37

Zoekt iemand nog een bijrijder omgeving Almelo ?
Ik heb een auto dus er wat buiten is geen probleem!

Ik heb 2,5jaar western gereden, wel recreatief, veel buitenritten, maar in de bak werd er reining getraind.
Sinds september 2016 weer terug naar Engels, maar door verhuizing van de paarden moet ik hier stoppen, maar het western rijden heb ik 2,5 jaar met enorm veel plezier gedaan!

Ik hoop zo dat iemand een bijrijdster zoekt! :j

Stuur me gerust een pb voor meer informatie :)

Groetjes, Jessica
24jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:07

Ik haal dit topic toch even omhoog. Na een breuk in mijn voet begin dit jaar, wat nu genezen is maar nog niet pijnvrij, kan ik helaas niet meer hardlopen, een sport die ik altijd met veel plezier heb gedaan. In overleg met mijn man, want wat lukt dan wel voor sport? Kwamen we terug op mijn oude passie, het paardrijden en dan western.

Nu ben ik een herintreder in de paardensport, heb een aantal jaar af en toe in het zadel gezeten, wel voelde het meteen vertrouwd. Nu heb ik een lichamelijke afwijking waardoor ik wel kan rijden, maar echt het zware werk op een lager pitje moet doen. (Dat wil dus niet zeggen dat het niet kan, ik kan er alleen wat langer mee bezig zijn. Bijvoorbeeld met het mesten van een stal).

Ik heb hier in de omgeving gekeken, naar diverse maneges, maar een echte westernmanege heb ik niet op maximaal 20 / 25 minuten rijden. Beau Dandy's is voor het regelmatige eigenlijk net te ver (al overweeg ik het wel om daar eens een proefrit te maken), en Castellum heeft, voor zover ik heb begrepen, geen western gereden paarden aangekocht voor de westernlessen.

Daarom hoop ik dat er in overleg en op basis van aanbod uiteraard, een soort bijrijd-verzorg constructie bedacht kan worden. Uiteraard kan ik hier maandelijks wat voor bijdragen! Wel bestaat er de kans dat er ergens einde dit jaar nog een operatie aan mijn voet gaat plaatsvinden om te proberen wat van de pijn weg te nemen. Uiteraard wil ik daarna gewoon doorgaan. Ik stuiter alleen al bij het idee om weer te mogen rijden.

Ik ben 29, en ben op mijn 8e begonnen met paardrijden en op mijn 11e overgestapt naar Western. Vind mijzelf nu wel echt een herintreder gezien mijn wat minder frequente ritjes de laatste tijd. Vorig jaar heb ik voor het laatst echt gereden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Karintich en 11 bezoekers