Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:29

Na drie jaar een fantastisch western bijrijdpaard te hebben gereden, ben ik nu op zoek naar een nieuw bijrijdpaard :)

Ik ben op zoek naar een western bijrijdpaard voor 1 of 2 keer per week (doordeweeks) op maximaal 30 autominuten van Amersfoort. Ik ben een echte bosruiter en maak graag buitenritten.
Ik rij al sinds ik klein ben, maar ben geen wedstrijdruiter. Ik heb op maneges gereden en bijrijdpaarden gehad, het gaat mij om plezier hebben met je paard en voor mij is dat lekker de natuur in. Ik heb in totaal twee jaar westernles gekregen en heb de laatste drie jaar een western verzorgpaard gehad.
Ik zoek een paardje waar ik lekker mee naar buiten mag en/of incidenteel les mee kan nemen. Daarnaast kan ik ook alle voorkomende klusjes doen die bij de verzorging horen. Ik ben betrouwbaar, kom door weer en wind en kom mijn afspraken na (dat kan de eigenaar van mijn vorige bijrijdpaard bevestigen ;)). Ik ben bereid om eventueel een kleine bijdrage te betalen.
Handig om rekening mee te houden: ik ben 1.85m (zie profiel voor foto's) dus mocht je een kleine of lichte ruiter zoeken, dan zijn we geen match :+
Als je nu denkt, hé, zij past leuk bij mijn paard, stuur dan vooral een PB om een keer kennis te maken! :j


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101625
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:09

Geen Kato meer?

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:54

Bellatrix schreef:
Geen Kato meer?

Nee |( hij is fysiek helaas niet helemaal in orde.


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101625
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:36

Balen! Hopelijk vind je wat anders!

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:55

Ik heb sinds kort een jonge haflinger van 1.55 en ik rijd hem met een western zadel. Hij staat in Ede. Ik zoek op dit moment nog geen bijrijdster want hij moet nog veel leren (en ik wil graag zelf de basis in orde maken). Maar wie weet wel in de toekomst!

Raamzicht
Berichten: 1370
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:13

x_spekkie_x schreef:
Na drie jaar een fantastisch western bijrijdpaard te hebben gereden, ben ik nu op zoek naar een nieuw bijrijdpaard :)

Ik ben op zoek naar een western bijrijdpaard voor 1 of 2 keer per week (doordeweeks) op maximaal 30 autominuten van Amersfoort. Ik ben een echte bosruiter en maak graag buitenritten.
Ik rij al sinds ik klein ben, maar ben geen wedstrijdruiter. Ik heb op maneges gereden en bijrijdpaarden gehad, het gaat mij om plezier hebben met je paard en voor mij is dat lekker de natuur in. Ik heb in totaal twee jaar westernles gekregen en heb de laatste drie jaar een western verzorgpaard gehad.
Ik zoek een paardje waar ik lekker mee naar buiten mag en/of incidenteel les mee kan nemen. Daarnaast kan ik ook alle voorkomende klusjes doen die bij de verzorging horen. Ik ben betrouwbaar, kom door weer en wind en kom mijn afspraken na (dat kan de eigenaar van mijn vorige bijrijdpaard bevestigen ;)). Ik ben bereid om eventueel een kleine bijdrage te betalen.
Handig om rekening mee te houden: ik ben 1.85m (zie profiel voor foto's) dus mocht je een kleine of lichte ruiter zoeken, dan zijn we geen match :+
Als je nu denkt, hé, zij past leuk bij mijn paard, stuur dan vooral een PB om een keer kennis te maken! :j


De post boven je? In soest?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101625
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:08

Volgens mij heb ik die oproep gezien op Facebook ja...

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:35

Raamzicht schreef:
De post boven je? In soest?

Ik heb met haar via Facebook al contact gehad :) Ik heb daar ook een oproepje geplaatst en al wat leuke reacties gehad!


gaucho

Berichten: 9516
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 16:54

Ik ben rustig aan op zoek naar een bijrijdster voor mijn paard, een jonge ruin. Omgeving Amstelveen.

Life begins at the end of your comfortzone.

Rahf
Berichten: 72
Geregistreerd: 23-09-10
Woonplaats: Home is where the Horse is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:51

Wie wil mij helpen met mijn jonge quarter? Ze staat in Albergen. Ik ben nu bezig met het zadelmak maken en ga in de eerste instantie veel naar buiten kilometers maken. Pb voor meer info!

MissFreubel

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-09-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:21

Afgelopen jaar heb ik na 10 jaar afscheid moeten nemen van het hebben van een eigen quarter. Mijn wedstrijdmerrie is overleden. Een tijdje heb ik het moeilijk gehad en wilde ik niet meer rijden. Nu begint het toch weer terug te komen. Op dit moment heb ik geen tijd voor een eigen paard maar ik zou iemand wel 1 of 2 keer per week kunnen helpen met zijn of haar paard.

Ik heb dus tijd om iemand te helpen met paard in de omgeving van Ede / Arnhem. Ik rij al meer dan 10 jaar reining/western en heb ook wedstrijden gereden. Mocht je interesse hebben hoor ik dat graag.

Grt Deborah

Horsin Around Ranch

melissa_b
Berichten: 1390
Geregistreerd: 28-04-06

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:12

Hallo allemaal,

Vanaf april/mei ben ik op zoek naar een bijrijder/verzorger. Ace is een makkelijke en stabiele Quarter ruin. Hij komt te staan in Noordwijkerhout.

Ik hoor het graag

Yoshja
Berichten: 16
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 11:40

gaucho schreef:
Ik ben rustig aan op zoek naar een bijrijdster voor mijn paard, een jonge ruin. Omgeving Amstelveen.


Wat voor bijrijder zoek je? Mijn vaste paardje gaat helaas verkocht worden en ik zit nu rustig rond te kijken...

gaucho

Berichten: 9516
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 11:48

Yoshja schreef:
gaucho schreef:
Ik ben rustig aan op zoek naar een bijrijdster voor mijn paard, een jonge ruin. Omgeving Amstelveen.


Wat voor bijrijder zoek je? Mijn vaste paardje gaat helaas verkocht worden en ik zit nu rustig rond te kijken...


Ik heb inmiddels een fijne bijrijdster gevonden.

Life begins at the end of your comfortzone.

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:43

Aangezien ik het rijden toch wel erg begin te missen:

Ik ben heel voorzichtig opzoek naar een verzorgpaardje voor 1-2 dagen in de week. Omgeving Wehl, bij voorkeur in de buurt van het bos (Montferlandse bos evt. ook mogelijk, ik heb een auto).
Ik ben een rasechte western recreatieruiter met 20 jaar paarden ervaring (waarvan 10 jaar eigen paarden) die het liefst het bos in gaat. Met enige regelmaat lessen zou ik ook graag doen.

Rennie89
Berichten: 37235
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:04

Toevallig iemand omgeving den haag zuid die nog een bijrijder zoekt? :)

BlackxLady

Berichten: 5
Geregistreerd: 02-02-19

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst [discipline] e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 20:44


Pasterza

Berichten: 2694
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 22:40

xLianneZorro schreef:
Ik zoek nog iemand voor mijn paint merrie ze staat in Lemele, Overijssel.


Heb je inmiddels al iemand gevonden? Ik zoek namelijk een bijrijdpaard in de buurt van Lemelerveld en dit mooi dichtbij :)

Gezocht: Recado (argentijns veedrijverszadel c.q. gaucho zadel)

& een dameszadel

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101625
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:47

*schopt topic omhoog*

Ik ben toch weer op zoek naar iets om bij te rijden wegens geen match met vorige paard. :\

Ik heb een nieuwe baan en ga dus onregelmatig werken dus je moet flexibel kunnen zijn met dagen. Ik zoek iets voor 1/2x in de week. Aangezien ik aan de A30 ga werken zou het handig zijn als ik iets in Ede kan rijden, dat is dan nog maar een klein stukje. Maar ook alles in de buurt van Achterveld mag natuurlijk. Qua bijdrage kan ik nu nog niets zeggen, eerst kijken wat mijn salaris maandelijks doet.

Ik zou het leuk vinden om buiten te mogen rijden maar dat is geen harde eis. Lessen wil ik ook (doe de bijdrage liever daarheen bijvoorbeeld), ik heb nog veel te leren namelijk.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Lavje
Berichten: 2671
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:26

Ik denk er aan om ook het rijden weer op te pakken. Ik ben nu een jaar paard-loos en het begint toch wel weer te kriebelen. Ik heb altijd bijrijdpaarden gehad en eigen paard dus genoeg ervaring rondom verzorging en rijden.
Ik heb geen wedstrijd ambities, maar wat ik doe doe ik wel graag goed. Af en toe een lesje rijden zou leuk zijn. Verder rij ik heel graag buiten en pruts ik gewoon graag wat rond (ik ben dol op tutten).
Regio Amstelveen-Aalsmeer-Woubrugge etc. Ik ben in het bezit van een auto en 33 jaar oud.

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 13:22

Lavje schreef:
Ik denk er aan om ook het rijden weer op te pakken. Ik ben nu een jaar paard-loos en het begint toch wel weer te kriebelen. Ik heb altijd bijrijdpaarden gehad en eigen paard dus genoeg ervaring rondom verzorging en rijden.
Ik heb geen wedstrijd ambities, maar wat ik doe doe ik wel graag goed. Af en toe een lesje rijden zou leuk zijn. Verder rij ik heel graag buiten en pruts ik gewoon graag wat rond (ik ben dol op tutten).
Regio Amstelveen-Aalsmeer-Woubrugge etc. Ik ben in het bezit van een auto en 33 jaar oud.


Ik weet misschien iets voor je, zal eens vragen of ze een nieuwe verzorgster zoekt.

Lavje
Berichten: 2671
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:26

Delaja schreef:
Ik weet misschien iets voor je, zal eens vragen of ze een nieuwe verzorgster zoekt.


Top, dank je!

Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:57

Ik ben helaas op zoek naar een nieuwe verzorger voor mijn paard, eventueel met rijden als de klik er is. 1 of 2 keer in de week. Omgeving Ter Aar (Zuid-Holland).

Er is geen mogelijkheid om met het openbaar vervoer te komen.

pb voor meer informatie.

Desiree1978
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-05-19

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst [discipline] e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:33

Hier een bijrijder gezocht in Sappemeer Groningen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101625
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst [discipline] e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:49

Ik zoek nog/weer een western paardje in omgeving Achterveld...

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers