Setje Cowboy magic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:22

Sjuimpje schreef:
Euhm, ik denk dat je dan mijn vader moet blinddoeken Haha!


duw gewoon een cowboyhoed over zijn ogen Haha!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:45

Sjuimpje schreef:
Ik kwam onderstaande aanbieding tegen op inet,
omdat het volgens een Cowboy insider (:D) topproducten zouden zijn wil ik het ook eens proberen, wie kan mij vertellen of dit een goede deal is?
Ik heb al gezocht op/tussen de online westernstores maar zag het er nergens tussen staan, of alleen de detangler.

Citaat:
Set Cowboy Magic
Shampoo
Conditioner
Green spot remover(ideaal voor witte paarden)
Body Shine( geeft een mooie glans en is vuil werend.
Detangler en shine( antiklit en glans)
€59.50



Waar,waar?????Ik heb nu voor de eerste keer het cowboy spul gebruikt,en waaaauw,het werkt echt!(dit lijkt op teleshopping! Haha! ).
Voor goedkoper mag ook!(pb-en trouwens ook)

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 08:16

ik heb ook zo'n flaconnetje gekregen van Cornelie, maar is het eigenlijk om in je iegen haar te smeren of in het haar van het paard (ben niet blond, maar kan geen Engels, dat jaar dat het onderwezen werd op school, was ik ziek...) Schijnheilig

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 10:41

Voor je paard/ pony/ vrieninnetje en voor je eigen haar. Het ruikt voortreffelijk en het werkt lekker.............dus ach, het maakt niets uit!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:01

Ik heb al meer lofzangen over dit spul gehoord. Is het nou echt zoveel beter dan de Nederlandse glim- en antiklitspullen? Dan lijkt mij het ook wel wat!!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:02

Alle gebruikers zijn laaiend enthousiast!!!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 11:38

Ik ben al druk pb's aan het sturen Knipoog
Persoonlijk vind ik het beter maar dat is mijn mening natuurlijk. Gewoon eens proberen, je hebt ook echt maar een ieniemieniebeetje nodig, zeker met de shampoo. En iedereen zit nu ook aan mijn haar te plukken omdat het nu zo heerlijk zacht is. Mijn vriend is niet meer bij me weg te slaan Clown

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 12:11

*uh* jaja smeer ikhet in mijn eigenhaar, gebeurt er straks iets heel raars Clown Schijnheilig

Ik denk dat ik het eerst maar es op mijn paard ga smeren, maar die heeft vlechtjes in, dus dat mag niet glad zijn eigenlijk, ik heb zelf een staartje in met de hitte, als het te glad is, glijdt het er zo weer uit..... Haha! Tong uitsteken

idee: ik probeer het uit op de hond!!!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:14

cornelie schreef:
En iedereen zit nu ook aan mijn haar te plukken omdat het nu zo heerlijk zacht is. Mijn vriend is niet meer bij me weg te slaan Clown


Dat kan ook wel eens heel lastig zijn natuurlijk. Je hebt geen tijd meer voor je paard!!!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:43

Ik heb het ook net voor het eerst gebruikt, en tot nu toe vind ik het erg fijn "spul"!