Jullie favoriete countrymuziek?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:32

In Amerika Knipoog Daar heb ik hem gekocht...maar je kan mij ook even een pb'tje sturen hoor... en ik heb ook cd's van Chris gezien bij Fame. Mijn favoriete cd van hem is gold buckle dreams. (Met op de voorkant een foto van zijn kampioensrit in 1977 ofzo) Maar als je een cd kan vinden waar "Copenhagen" op staat dan doen! (Die heb ik trouwens bij Fame in de Kalverstraat gekocht) Ik lach me iedere keer rot om dat nummer. Haha!. Copenhagen is een merk pruimtabak btw...

Zie hier lyrics van zijn nummers... Ik ga zo even gauw zijn cd'tjes opzetten denk ik...

http://www.geocities.com/SouthBeach/Pal ... lyrics.htm

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:50

Haha, Copenhagen is inderdaad super, enne welke andere is ook alweer van hem, over de Cowboy's Hat??

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:57

garth brooks is mijn held! Cool als ik naar country luister is dat wat ik luister! zn concerten zijn ook zo stoer, ik heb een videoband van een concert van hem, en die is echt geweldig! Lovers maar ja daarnaast vind ik ilse ook erg goed en een cd van brooks and dunn vind ik goed!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:03

Ja de Dixie Chicks!!!!
Ilse de Lange, lekker ruig.
Bobby Bear, vond ik als kind al helemaal te gek, ik had een vader die country-platen grijsdraaide.
Regelmatig kwam er een Engelse (kan het nog maffer }> ) countryzanger bij ons over de vloer vroeger, hij spelen en wij met z'n alle zingen....voelde me een echte cowgirl *LOL* zonder kampvuur dan, he Clown

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:39

Jeddah, dat nummer heet this cowboy's hat. (Zie de link van de songteksten Knipoog ) Ook erg goed.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:47

ahum, ik heb zelfs al geregeld dat er een nummer van billy ray cyrus wordt gedraaid tijdens een speciale gelegenheid voor mij zeg maar. Stukje tekst daaruit is:
all gave some
some gave all
some stood through for the red white and blue,
some had to fall
if you ever think of me
think of all the liberty and recall
some gave all
Een paar woordjes weet ik niet helemaal precies maar ik vind het altijd wel mooi dat stukje.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:25

GARTH BROOKS Ach gut en nouja niet echt country maar de Eagles en ilse de lange

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:04

cornelie schreef:
ahum, ik heb zelfs al geregeld dat er een nummer van billy ray cyrus wordt gedraaid tijdens een speciale gelegenheid voor mij zeg maar.


Knipoog Dat wil ik dus met 'The Dance' van Garth Brooks... KIPPEVEL, vooral de pianosolo aan't eind!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:03

Aha, ik zal die eens luisteren

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:01

Zeker weten SHANIA TWAIN!!!! Lovers
Ik ben echt fan van haar! Haha!

She's the best! (vooral haar country en come on over vind ik erg leuk)


Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:56

Garth Brooks, Mavericks, Dwight Yoakam en van eigen bodem: MAJOR DUNDEE ! Cool !! En good old Willie Nelson....ja lach maar.... Schijnheilig