Jullie favoriete countrymuziek?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Stephan
Berichten: 5
Geregistreerd: 11-06-03

Jullie favoriete countrymuziek?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 22:47

deel jullie ervaringen zodat ik misschien nieuwe artietsen ontdek. Luisteren jullie ook country tijdens het rijden en wat is je favo nr. of eventueel album.


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:11

Ik luister echt niet naar Country hoor Clown Ik rijd western, maar luister meer naar punk en metal Knipoog

It never eats, it never sleeps, it never stops...

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:12

ilse delange!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:14

Mijn vader heeft een CD in de trant van James Last goes western.
Pfffff, helemaal grijs gewoon!

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 06:09

Het verschilt mijn westernmuziek Shania Twain en inderdaad Ilse Delange en allemaal verschillende zangers.
Maar ik houd ook van Dance Trance en soms hiphop achtig.

Groetjes Trin

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 07:20

Ilse is zeker mooi! Maar dat ik nou kan zeggen dat ik alle country- muziek zo geweldig vindt.......neuhhhhhh, luister er sporadisch naar en al helemaal niet tijdens het rijden, hahahaha!!!! Om 'smorgens om 06.30 uur deze muziek tijdens grote shows al te moeten aanhoren is rampzalig genoeg wanneer je je paard voor de halter staat klaar te maken, Extreme duivel .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 07:52

Ilde de Lange is inderdaad erg goed. Verder Tim McGraw, zijn vrouw Faith Hill en Garth Brooks. Voor de rest ben ik niet zo'n country fan...

Je suis Charlie.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:03

Ik vind een aantal 'moderne' countryartiesten wel leuk, de 'oude' country vind ik vaak oudbollig. Ilse vind ik echt goed, Shania is ook goed, maar steeds minder country (maar wel goede muziek). Tim McGraw en Allan Jackson vind ik ook leuk. Maar ik ben zelf dus ook nog aan't verder kijken, dus laat maar horen...

Enneh... Karen... die muziek 's morgens is juist leuk!! Ik kom er juist helemaal van in de goede stemming en het leidt een beetje af van de zenuwen! Ik heb in de auto op weg naar de show ook vaak lekker vrolijke country aan. (*fluisterend* ga eens kijken op Tim McGraw's site www.timmcgraw.com ... Tong uitsteken Die nieuwe CD heb ik van Bobbi gekregen )

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:37

Ik ben best wel fan van de Dixie Chicks eigenlijk. En onze radio in huis staat steevast op country fm. Mijn vriend en ik willen ook nog een keer naar Dolly land en verder vind ik alle oude country ook mooi. Maar dat had ik 'vroeger' eigenlijk al wel, john denver enzo. Countryhouse vind ik ook geweldig.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:59

Ik walg van Country maar dta kommt omdat ik verplicht door mijn vader aldoor mee moet luisteren

Euh,...?? Tsjah,...

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:02

Ik vind Dwight Yoakam en Travis Tritt en Ricky van Shelton wel goed.
Alan Jackson en Vince Gill zijn toruwens ook niet mis

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:09

Enige 'countrymuziek' die ik mooi vind is van Ilse de Lange, Shania Twain en zéker Leann Rimes

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:14

John Michael Montgomery!! Deanna Carter (strawberry wine), Alan Jackson, Reba Mcentire, The Judds (yes!), Blackhawk, Chris Leduex (spelling?), Bryan White, Sawyer Brown en inderdaad nog veel meer!! Ik luister op stal altijd naar, moderne, vanaf jaren 80, Country, en achter de computer via Launch ook, om "up to date" te blijven.
Heerlijke muziek!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:26

alan jackson, tim mc graw, garth brooks, travis tritt, faith hill, john michael montgomery, johhny cash, george strait, brooks and dunn, waylon jennings en noem maar op...... wij luisteren nogal veel naar country muziek. Zelfs de kids vinden het leuk Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:32

Ilse de lange, 2 nummers van John Denver Haha! en de country cd van Elvis Presley zijn wel leuk, maar de rest is Misselijk .

Mijn mams is helemaal country Lovers dus soms is het verplicht meeluisteren en kijken naar dat slome gedans.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:06

Ilse DeLange is goed!! Verder John Denver, Shania Twain. Ik vind country wel mooi hoor vooral met alleen gitaar en zang, kippevel Haha! Ken je de Major Dundee Band? Ook erg goed en Colonel Hammend Four Band? Paar keer naar toe geweest toen ik nog op country dansen zat.
Enne cowgirl dat dansen is zeker niet duf sterker nog je moet een goed ritme gevoel hebben en een goede moteriek anders lukt het bijna niet.

21-5-2010 Luc geboren!

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:35

Ieder zijn smaak natuurlijk maar sommigen spreken zich hier wel een beetje tegen Knipoog

John Denver noemen en de rest Blah of saai is een hele vreemde reactie vind ik persoonlijk en een beetje tegenstrijdig ook. Want als er iets oudbollig en saai is dat John Denver en Elvis going county wel. Maar zo als ik al zei het is heel persoonlijk.
Ik denk dat de meesten nog niet eens weten dat ze naar country luisteren als ze het horen. Haha!

Maar bij mij thuis staat dus ook de hele dag country fm aan. Ik vind lang niet alles leuk maar dat heb ja altijd natuurlijk.

Mijn favorieten mmmmmmmm; Travis Tritt, John M Montgomery, Vince Gill, Dwight Yoakam, Garth Brooks, Allan Jackson, Johnnie Cash, Faith Hill, Reba , Shania (tot het laatste album, daar vind ik niks meer aan, veel te poppig Misselijk ) Van Ilse de Lange vind ik 1 of twee nummers leuk van de rest krijg ik alleen al keelpijn als ik het hoor, erg jammer!

"We can't actually drop it off at an orphanage, they might get upset when it turns Asian." Dean Winchester.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:04

Heb net de Dixie Chicks herontdekt Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken . In Canada werd het al veel gedraaid toen we daar op vakantie waren. Kom nu thuis weer helemaal in de mood door de die liedjes. Verder is Alabama mooi, Jo Dee Messina, Lisa Angelle, Trisha Yearwood, Brooks & Dunn, Leann Rimes. Ilse en Shania steeds minder. Is geen country meer. Die proberen het grote publiek te bereiken.
Maar eh, bedankt voor je topic. Zo doen we weer nieuwe ideen op en is er weer veel om te proberen.
Kan iemand mij vertellen of er binnenkort nog grote concerten te verwachten zijn in Nederland?

Groetjes Marjan

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:09

Dixie Chicks, Garth Brooks, Travis Tritt, Trickpony en nog een paar andere maar daar weet ik de naam even niet van. Ik luister niet altijd naar countrymuziek hoor, ik luister meestal gewoon naar de radio.

En hoe zit dat met jou Stephan??

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:13

Ik luister op stal wel altijd country (in de kantine enzo Pling ) maar thuis luister ik ook naar (hard) rock en metal Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:17

En uhm, ik ben al jaren op zoek naar materiaal van Country Wilma Lachen Ze heeft hier een keer staan zingen in het dorp en dat was een beetje een house versie van thank god I'm a country boy (girl). Maar nu zoek ik dus die versie, iemand????

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:43

Cassidy schreef:
Ilde de Lange is inderdaad erg goed. Verder Tim McGraw, zijn vrouw Faith Hill en Garth Brooks. Voor de rest ben ik niet zo'n country fan...


ja die vind ik ook goed, en nu niet gaan lachen... sommige liedjes van Dolly Parton ook wel Haha!

ik vind trouwens die muziek op wedstrijden hoogst irritant... dat zijn echt van die 'howdy parrrtnerr' songs... ze mogen van mij wel modernere nummers draaien Cool

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:50

jeddah schreef:
John Michael Montgomery!! Deanna Carter (strawberry wine), Alan Jackson, Reba Mcentire, The Judds (yes!), Blackhawk, Chris Leduex (spelling?), Bryan White, Sawyer Brown en inderdaad nog veel meer!! Ik luister op stal altijd naar, moderne, vanaf jaren 80, Country, en achter de computer via Launch ook, om "up to date" te blijven.
Heerlijke muziek!


Chris Ledoux (zo spel je het Knipoog )...mijn favoriet Lachen (Copenhagen...ik moet iedere keer weer lachen als ik de nummer hoor...hihi) en Garth brooks natuurlijk, de Dixie Chicks, Tim McGraw, Travis Tritt...en ik durf het bijna niet toe te geven maar eh... ik heb ook een cd van John Denver en sommige nummers van Dolly Parton vind ik ook leuk... Maar goed, Chris, Garth, de Dixie chicks en sommige Shania Twain nummers hebben mijn voorkeur. Chris is overigens wereldkampioen bareback riding... (tijdje terug al weer...maar dat is dus echt een oude rot in de pro rodeo)

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:09

Montgomery Gentry: Hillbilly Shoes is mijn favoriete nummer.
Verder voor een run (barrel race) luister ik vaak naar Bon Jovi.
Groetjes Wendy
PS waar kun je die cd van Chris LeDoux kopen ?

"The world is best viewed through the ears of a horse" [EA-CO] gezondheidsprodukt voor mens & dier


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers