Bit vol met westernbokkers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 08:35

trots op bokkers,

petje af voor diegene die dit onderwerp hebben aan gekaart bij het blad bit. ook doe ik me petje af voor het blad bit, dat de reacties gehoor gekregen hebben.

de beste voetballers staan langs de kant !!


VillaNeusjes

Berichten: 6095
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:26

ach mij hebben ze ook niet zo glad overgenomen...
ik had alleeen gezegt dat er behalve reining nog meer onderdelen waren in de western... (dus ze nemen het niet letterlijk over) en daarnaast is dat een klein zinnetje van een brief van 1,5 A4.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:42

jilleroo schreef:
ach mij hebben ze ook niet zo glad overgenomen...
ik had alleeen gezegt dat er behalve reining nog meer onderdelen waren in de western... (dus ze nemen het niet letterlijk over) en daarnaast is dat een klein zinnetje van een brief van 1,5 A4.


okay ik begrijp je, maar dat ze zich er iets van hebben aangetrokken is een feit, ze hadden het ook kunnen dood zwijgen.
ik hoop dat de genoemde kenner er ook nog eens op terug komt, en goed uitleg geeft aan wat hij nou echt weet van de western sport.

de beste voetballers staan langs de kant !!

VillaNeusjes

Berichten: 6095
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:56

idd. want ik vind het ook erg flauw dat Dr. Back niet even een reactie heeft gegeven. klinkt als dat ie bang is voor woedende cowgirls en cowboys... hihi


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers

cron