[b]een vraagje[/b]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

[b]een vraagje[/b]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 22:26

Eerst stel ik mij maar netjes voor.
Ik ben mandy 16 jaar en kom uit den bosch. Ik heb een draver (Beauty) en ik ben met haar bezig met PNH.
Wanneer ik weer met haar kan rijden wilde ik met haar gaan westernrijden. Ik heb wel eens een les van Rieky Young gehad, maar geven geen les in Vorstenbosch. En dat is best jammer. Nu weet ik helaas geen manege bij ons de buurt die wel les geven. En het liefste waar ze zelf lespaarden hebben, omdat je dan ten minste weet hoe het moet voelen Haha!
Nu vroeg ik mij zelf af hier mensen waren die er 1 hier in de buurt van Den Bosch wisten.

Dit was het wel voor zover.

groetjes Mandy


westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:32


DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:38

Rinus Lovers
Ik hoef niets meer te zeggen Lachen

En natuurlijk welkom voor onze nieuwste Western bokker Lachen

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:48

sorry mandy dat had ik even over het hoofd gezien,dat je hier nieuw bent . welkom bij de meest verslavende site van nederland belgie en omstreken

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 23:37

mandybeauty schreef:
Wanneer ik weer met haar kan rijden wilde ik met haar gaan westernrijden. Ik heb wel eens een les van Rieky Young gehad, maar geven geen les in Vorstenbosch.

Toch wel hoor, ik heb er ook elke week les. Er wordt bijna elke maand een clinic door Rieky en/of Dave gegeven. Door de weeks zijn er ook prive lessen, maar daar is denk ik nog een wachtlijst voor. Ik zou gewoon even bellen voor mogelijkheden.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 00:31

Hoi, hartelijk welkom hier. Ook ik ben bezig met PNH, ik ben net begonnen met level 2. Het past perfect bij het westernrijden dus das wel prettig.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 09:41

Citaat:
Hoi, hartelijk welkom hier. Ook ik ben bezig met PNH, ik ben net begonnen met level 2. Het past perfect bij het westernrijden dus das wel prettig.


Ik ben bezig met L1, ben bijna klaar met het grondwerk gedeelte en het voordeel is dat het paard leert wijken voor de lichtste vorm van druk en dat je je paard in beweging kan zetten en laten stoppen zonder verzet. En dat laatste is voor mij een heel probleem. Ze wil alleen maar hard Huilen
Vandaar dat er wat moest veranderen.

Dat ik wil gaan western rijden wil niet zeggen dat ik ook wedstijden wil gaan rijden. Het is meer voor mijn plezier en dat ik ergens naar toewerk, want normaal rijd ik alleen buiten. Wat eerst al een avontuur opzich was, maar na dit programma toch wel normale buitenritten moeten zijn.

groetjes Mandy

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 10:10

Gewoon doorgaan, komt vanzelf goed Lachen Ik merkte overigens ook dat de bespiering op de achterhand groeide door het grondwerk en alles soepeler werd Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:52

hoi,
hartstikke welkom! ik doe ook aan PNH, western en dressuur. M.b.t. PNH gooi ik alle levels door elkaar. Ik wil ze niet serieus gaan halen, maar doe de oefeningen wel serieus....En het is hier reuze verslavend Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers