voor Marcella: laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 08:21

hier een foto waarop ik met m'n "nieuwe" westernlaarzen rijd. Na 1 dag zagen ze er al uit alsof ik er al jaren mee door de bagger heb gelopen. Maar met zo'n viespeuk als Lois krijg je alles vies. Haha!
[img]../upload/117/galopje.jpg[/img]
Maar echte westernlaarzen rijden wel fijner dan gewone schoenen vind ik persoonlijk...

Niets zo charmant als een paard in her land.


Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 12:20

Gelukkig dat je er blij mee bent. Ik vind het ook fijner rijden, maar dan moeten ze wel passen! Ik ga binnenkort maar weer eens op laarzen jacht, helemaal omdat ik met sporen rij (die tinker is een beetje lui en moet af en toe even wakker geprikt worden) en die sporen blijven niet echt zitten op bergschoenen!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 13:45

Wat bij Dibbes ook werkt is een huidplooitje onder zijn zadel verkeerd hebben. Is mij gebeurd op de 1e keer dat ik hem reed, was mij verteld dat hij zeer sloom was, ik stap op, Dibbes al dribbelend door de bak, Iris wist niet wat ze zag!!! De trend tussen Dib en mij was gelijk gezet, is nooit meer goed gekomen Haha! (van mijn kant dan)

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 12:11

Citaat:
Op 2001-06-29 13:45, schreef Von:
Wat bij Dibbes ook werkt is een huidplooitje onder zijn zadel verkeerd hebben. Is mij gebeurd op de 1e keer dat ik hem reed, was mij verteld dat hij zeer sloom was, ik stap op, Dibbes al dribbelend door de bak, Iris wist niet wat ze zag!!! De trend tussen Dib en mij was gelijk gezet, is nooit meer goed gekomen Haha! (van mijn kant dan)


Ja, dat verhaal heb ik van Iris gehoord, ik wist niet wat ik hoorde. Dibbes en dribbelen...... hahaha. Ach soms klikt het gewoon niet zo. Maar ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat de ozo slome Dibbes aan het dribbelen was.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers