zadel meenemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunny
Berichten: 404
Geregistreerd: 20-07-01

zadel meenemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 11:19

Sinds wij er een kindje bij hebben ligt onze auto vol met kinderwagens, luiertassen etc. Nu wil ik eigenlijk ook mijn zadel niet meer in de auto meenemen, maar in de trailer (rij 4 keer per week met de trailer naar een binnenbak bij ons in de buurt). Is er iemand die zelf een soort van zadelkast oid in zijn trailer heeft gemaakt? Zijn er trailers met een zadelkast die groot genoeg is voor een westernzadel?(liefst niet in de duurste prijsklasse!) Wie o wie heeft hier een oplossing voor?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 11:24

Hoi, er is een bedrijf in nederland dat zadelkasten maakt voor in de trailer. Ik heb alleen de engelse uitvoering nog gezien maar die dingen worden op maat gemaakt. Er zitten dan 2 zadelsteunen in en diverse handige dingen. Ook zitten er wielen onder zodat je het ding zo in en uit de trailer kan rijden. Ze worden op maat gemaakt en komen dan voor in de 'trailerpunt' te staan. Het bestaat uit zeer dik en stevig plasticachtig materiaal. Ik weet wie zo'n ding heeft dus ik zal er eens achteraan gaan. Ik vind het zelf ook wel handig Lachen

Sunny
Berichten: 404
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 11:37

Dat klinkt superhandig. Ik hoop dat je het adres/naam bedrijf kunt vinden. Tot vorig jaar reden we een sedan, dat houdt de lucht nog wel in de kofferbak, maar als je in een stationcar een paar uur zo'n zweterig wollen pad hebt liggen is de lucht aardig verpest!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 11:56

Ja, het schoot me net te binnen. Het is van het merk iforWilliams. Maar waar ze zitten?? Ik zal eens in dat hypo.... boekje kijken wat bij de quarter zat.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:04


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:17

Kasten......te volle auto's....ik ken het, Lachen. Ik heb destijds een trailer gekocht met een ingebouwde zadelkast. Lijkt mooi, werkt waardeloos!!! Het westernzadel paste niet door het kleine deurtje, dus ik moest altijd via de achterklep mijn zadel pakken. Een zwaar zadel, onder de stangen door kruipen, kastje open en je zadel erin moffelen. Nee, geen doen. Ik heb pasgeleden een andere trailer gekocht en die heeft een grote zadelkamer aan de buitenkant van de trailer zitten. Ook geschikt voor westernzadels!!!! Dit werkt dus heeeeeeel wat prettiger!!! Ik heb een Mustang- trailer, schofterig duur maar heel prettig in gebruik voor mens en dier tijdens lange transporten.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 14:12

Er zit een dealer in IJsselstein.
Pas wezen kwijlen!!

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:08

Ik heb een trailer van Sluis, waar een zadelkamer in zit waar een westernzadel in past. Deze trailer valt helaas ook in de duurdere prijsklasse.