Barrelrace en veiligheid van (jonge) kinderen

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 18:56

Ten eerste is het vreselijk als een ouder zo zijn kind moet verliezen, terwijl het doet waar ze het meeste van houdt.

Het bericht zegt het al 'The horse spooked'... Dit had dus net zo goed ergens anders kunnen gebeuren imo, zelfs bij de mensen thuis!

Zo ben ik begin vorig jaar ook voor het eerst in 5 jaar van mijn altijd brave haflinger afgevlogen.
Mijn luie ruin doet eigenlijk nooit meer dan 2 drafpassen als hij schrikt, maar die dag besloot ie in galop rechtsomkeert te maken over de diagonaal.
Ik verloor mijn evenwicht en smakte op de grond, een scheef bekken als gevolg.
Gelukkig met een goede fysio binnen 6 weken weer de oude, maar wel het besef dat ik mazzel heb gehad. :o

Ik denk dat de discussie over de veiligheid van paardrijden in het algemeen eindeloos is, als je een sport zonder risico wilt moet je lekker gaan dammen ofzo :+
Het enige wat je kunt doen is zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen nemen, om de gevolgen van een ongeluk in te perken.

Maar om de dooddoener er maar even in te gooien, als je naar je werk fietst kun je ook onder een bus belanden... -O-

Live life.. Follow your dreams.. Never regret!

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 20:31

DubbelDun schreef:
Weet je hoe hard een dambord aan kan komen als de tegenstander niet tegen zijn verlies kan.....

Ik zie het al voor me... Capplicht bij dam wedstrijden _O-

Live life.. Follow your dreams.. Never regret!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie