Barrelrace en veiligheid van (jonge) kinderen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 18:35

Het ene kind speelt bace ball, en het andere motor cross en zij deed barrel racing. hoeveel honderden ,duizenden keren is het goed gegaan en ja een ongeluk gebeurt.
Dat kan toch ook op een pony tijdens de manage les. mijn vriendinnetje is vroeger zo overleden, het manage paard kreeg een hartstilstand tijdens de gallop op de volte zij lag vast onder haar paard tegen de kant....door de stuiptrekkingen gebroken nek!.
Van die les was ik de enige die doorging met rijden dat al 25 jaar lang. Ook ik ben wel eens flink gevallen oude ponys ,jonge ponys dwarse paarden paarden op hol met koets.....ik bracht het er altijd goed vanaf.
Waarom ik wel en zij niet.....het lot bepaalde hoe wrang ook!
12 jaar oud het paard 15 alles was op die manage in orde, ook na onderzoek.....

mijn eigen kindje rijdt ook regelmatig met bp en cap ze is slechts 3 maar droomt nu al om te ringrijden op papas paard zonder zadel ,geen beschermende maatregelen .....mijn moeders hart huivert voor hun debuut. Maar ik en mijn man onze beiden ouders ,grootouders deden het ook.....( we moeten ons ook niet bang laten maken door de gedachte stel dat!Vreselijk zou het zijn als er wat gebeurt...maar wie zegt dat het dan meteen zo ernstig is).We leren onze kinderen toch ook fietsen en zwemmen overal schuilt een gevaar daar ontkom je niet aan in het leven!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!


kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:47

DubbelDun schreef:
Weet je hoe hard een dambord aan kan komen als de tegenstander niet tegen zijn verlies kan.....


jaah dat heeft maanden zeer gedaan, later bleek er zelfs wat gekneusd echt zo oliebol!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers