Paardje tussen de 0-2000 euro

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 17:27

Voor dat bedrag heb je geen quarter paint of appie, zelfs de veulens beginnen vanaf 2500 voor een heel eenvoudige.

Ik denk dat er voor jouw budget eigenlijk alleen een draver overblijft. Kunnen fantastisch leuke dieren zijn trouwens hoor, maar zit wel wat werk in voor je ze rijtechnisch leuk voor elkaar hebt. Zou ik dus alleen voor ervaren ruiters aanraden eigenlijk. Misschien een haf, maar die zijn braaf en boven de 1.50 erg geliefd dus waarschijnlijk ook niet voor 2000 te koop. En anders doorsparen. Voor een 4/5 duizend heb je met wat mazzel wel een bereden westernpaardje.


troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 18:19

Barbet schreef:
Mijn merrie (die overigens niet te koop is) zou ook in die prijsklasse vallen.
Ze wordt 15 jaar.
Is nooit een stap kreupel geweest maar ook niet gekeurd.
Ze heeft wat schoonheidsfoutjes, zoals littekens op haar achterbeen, been blijft altijd wel iets dik.
Dit been is trouwens wel op de foto gezet, mankeert verder niks aan.
Ze heeft zo'n 8 jaar geleden wat wedstrijdjes gelopen en in de B winstpunten gehaald.
Maar verder is ze alleen gebruikt voor recreatie.
Je kan alleen met haar naar het bos, ze is heel braaf, wel voorwaarts.
Ze is 1.68 hoog en ze stamt af van Metall.

Zo'n paard als de mijne (ik heb haar overigens al vanaf 6 jarige leeftijd) zou in jouw prijsklasse vallen.



Maar ze wil een westernpaard :)

troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 18:31

Marisje76 schreef:
waar lezen jullie dat ze een westernpaard wil????
!


Nou het staat in het western forumdeel :Y)


troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 18:42

Marisje76 schreef:
troi schreef:
[quote="Marisje76"
waar lezen jullie dat ze een westernpaard wil????
!


Nou het staat in het western forumdeel :Y)

}:0 :o?[/quote]

Nou daar posten mensen die western rijden, en dat doe je zo doorgaans met een.... westernpaard!

*\o/*

troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 08:05

mairead schreef:
En een Haflinger? Ook wel 'Alpenquarter' genoemd? Die doen het ook wel leuk in (basis) Western. Er van uitgaande dat je inderdaad een Western paard zoekt.
Weet alleen niet of je een Western getrainde Haf kan vinden binnen jouw budget. Misschien moet je zelf (om)scholen.



Uberhaupt zijn de echt brave en grote maat hafs niet zo goedkoop meer. Boven de 1.50 betaal je je er ook scheel voor.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers