trainings foto's op het plaatjesforum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 21:45

Vandaag had ik een heerlijk dagje vrij en ik heb mijn kans gepakt om eens serieus te trainen met Maclee. Reining en trail.

En het lijkt zowaar gelukt om de foto's daarvan op het plaatjesforum te krijgen Haha!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&0

Sinds een weekje zijn wij in het gelukkige bezit van een dig. videocamera waarmee je ook foto's kunt maken. Wat een feest Party!!

groetjes
Marianne


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marianne op 2001-06-15 21:51 ]</font>


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 18:55

Hoi Sonja en Karen,

tja mijn plannen........ zoals Karen nog wel weet heb ik altijd geroepen dat ik bij gebrek aan talent geen wedstrijdambities heb.

Maar de laatste maanden is dankzij maclee mijn zelfvertrouwen flink gegroeid.

Eigenlijk was ik van plan om in mei in Zuidwolde de trail te starten. Harold zou Maclee dan in de reining uitbrengen en Rainbow in de pleasure. Maar helaas was onze Landrover kaduuk dus dat ging niet door }>

Ik wou het binnenkort maar eens voorzichtig gaan proberen op een klein beginnerswedstrijdje. En anders gaat alleen Harold met Mac starten. Kijken is ook leuk toch !

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 20:24

De vader van Maclee is Son of Maggie (zoon van Teedona Step). De moeder weet ik niet meer uit mijn hoofd. Het begon met Lucky. Mac Lee is gefokt door Dennis Roemer. Dennis heeft die merrie nu niet meer. Ze staat nu ergens in Brabant geloof ik.

Onze Rainbow stamt af van Impressive. Is een echte halter knol dus. *LOL* Ik zal binnenkort ook eens wat foto's van mijn man en Rainbouw plaatsen.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 22:42

Mac is 4.

Welk apparaat moet ik niet te vaak gebruiken ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers