Als we het toch over (western)zadels hebben

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 12:04

Ik was gisteren in een nieuwe binnenbak aan het rijden. Jemille was hier nog nooit geweest en vond het allemaal heel erg spannend. Ze liep voor geen meter omdat al die andere dingen veel interessanter waren. Na een half uur droop het zweet van haar af, van de spanning.

Naar aanleiding van bovenstaand berichtje ben ik eens gaan opletten maar nooit geen droge plekken gezien. Maar gisteravond dus wel.
Hoe zou dat komen??? Ik kan me niet voorstellen dat het zadel ineens niet goed zit!!! of zou ze door de spanning komen. Ben benieuwd of ze het vanavond ook heeft.

Hoor graag wat jullie hiervan vinden. Ik rij nog maar 4 weken met het zadel en ligt echt goed, het gaat veel beter.


Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 12:43

Ze is wel eens eerder zo nat geweest. En dan had ze ook geen droge plekken. Maar ze liep zeker anders. Na het rijden heb ik haar even los gelaten. Ze ging wel even heeeel snel rollen (ene kant, andere kant, klaar). En daarna bleef ze echt een half uur op dezelfde plek staan. Beetje rare avond..... Haha! .


Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

De 3e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 14:30

Ik bedoel ook gister de 3e... onwijs klote weer Boos! Boos! . Daarom ging ik in de binnenbak rijden. Dat is voor mij maar 5 minuten rijden (met de trailer). Maar toen ik daar aan kwam regende het niet meer.
Ik blijf het toch raar vinden, ik hoop niet dat mijn nieuwe zadel nu al niet meer pas....hihi.

Ik kijk vandaag en morgen nog even en als het dan nog zo is ga ik met het zadel terug.

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:14

Bedankt voor de uitleg. Mijn trainster zei gisteren precies hetzelfde. Gelukkig maar weer..............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers