wie heeft er een nakomeling van brio pat bars?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

wie heeft er een nakomeling van brio pat bars?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 21:44

wie kent of heeft er een nakomeling van brio pat bars???????ik ben namelijk sinds kort trotse eigenaar van tops beauty bars Pling Party!! en ik ben heel nieuwschierig na andere nakomelingen van deze hengst!!!!deze merrie is zo super van karakter en loopt als een trein!!!!!ene petje af voor kim van manen want dit paard is zo super fijn aangereden!!!!ik loop helemaal naast mijn schoenen dat ik de kans heb gehad om dit paard te kunnen kopen!!!!!en dat is nog niet alles ik wordt 3 maal in de week begeleidt om staks goed voor de dag te komen op de wedstrijden!!!!nou dat vind je volgens mij bijna nergens of het kost je een vermogen!!!maar terug naar brio ik ben heel nieuwschierig of al zijn nakomelingen zo super lopen?????? *LOL*



Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 01:26

hoi jolanda wat leuk om zo de fokker tegen het lijf te lopen!!!!!! heb je geen spijt dat je dit paardje hebt verkocht??????niet dat ik het erg vind want ik ben er dols gelukkig mee!!hopelijk kunnen we gauw een paar wedstrijdjes mee lopen!ik heb zelden op een 3 jarig paard gezeten wat zo onwijs goed loopt! Party!! Party!! dus ik zit echt op een grote roze wolk Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers