Zadelpasservice

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Zadelpasservice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 11:46

Hoi,
Naar aanleiding van mijn vorige topic een nieuwe vraag.
Ik heb voor mijn tinker een ander tweedehands westernzadel nodig en ik wilde zo'n passervice laten komen. Met welke hebben jullie goede of minder goede ervaringen?
Ik woon in Eindhoven, maar ik weet niet welke zaken naar het zuiden de lands komen of daar zitten.
Groetjes,
Linda

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:41

zolang je maar niet Eurohorse laat komen Boos! Boos! Boos! Misselijk Misselijk Misselijk
ik heb bij haar ook een zadel gekocht in de veronderstelling dat het een Big Horn type Reining zadel was toen heb ik er FL 2500,- voor betaald.
ik stopte met de pony en wilde verder gaan op m'n toenmalige verzorgpaard, oliebol balen zeg, het zadel was te smal. ik naar Arthur's westernstore ( had inmiddels m'n rijbewijs) blijkt het een nepper te zijn van waarschijnlijk mexicaanse makelij. toen ik dat hoorde was ik RAZEND, dat begrijp je natuurlijk wel. uiteindelijk heb ik er nog 800 gulden voor gekregen van Atje omdat hij het zo sneu voor me vond.
ik kan haar niet meer voor het gerecht slepen daarvoor is het al te lang geleden maar ik BOYCOT haar en haar winkeltje waar ik maar kan.

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:42

ze heet trouwens Evelien Misselijk Boos!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

western zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:20

Waarom ga je niet naar Arthur van Oss in Vorstenbosch?
Je kunt daar komen en je paard mee nemen en heel veel zadels passen of hem bij jou laten komen...Dan neemt hij zadels mee.
Hij heeft ongelovelijk veel zadels...ook tweedehans..
Bijna in iedere prijsklasse...Heeft hij het niet gaat hij voor je zoeken.
De zadels die ik bij Arthur heb gekocht passen perfect en ook die ik samen met andere mensen voor hun tinker heb laten komen.
Ik rijd regelmatig Tinkertjes en mensen willen dan een goed western zadel hebben. We gaan dan altijd naar Atrhur..
Ik heb een telefoon nummer: 06-51269094

Veel succes Monique

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 15:44

Dank je Monique!
Ik zal hem bellen en kijken wat hij voor me heeft...

Dundee
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 18:46

De Western Import Company in Den Haag heeft ook een zadelpasservice, ikweet alleen niet waar ze allemaal naartoe komen, volgens mij door het hele land. Party!! Party!! Party!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 18:57

Heb je misschien een website of telefoonnummer van ze?

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:33

jesdepes schreef:
zolang je maar niet Eurohorse laat komen Boos! Boos! Boos! Misselijk Misselijk Misselijk
.


Hoi,
Ik hoop dat het goed gaat met die quote, want dat snap ik nog steeds niet goed, maar dat terzijde. Het gaat dus om wat Jesdepes schrijft en dat is hartstikke rot voor d'r, maar ik verbaas me hier eigenlijk nog al over. Ik heb echt hele goede ervaringen met Eurohorse, en als je de topic van Xono leest (zadelpasmens gevraagd) dan zie je dat daar ook hele goede ervaringen staan.
Maar goed, ieder moet dat voor zich maar weten, ik zou gewoon gaan vergelijken en je eigen conclusie trekken.

Succes in elk geval.
Francisca

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 20:53

Inmiddels heb ik ook een aantal spullen bij Evelien gekocht, ben zeer tevreden over haar en vind haar juist zeer kundig.

Dundee
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:01

The Western Importcompany, Madepolderweg 49b, Den Haag, Telefoon 0174-280655. Openingstijden: Dinsdag t/m zondag van 11:00 uur tot 17:00 en s'avonds dinsdag t/m vrijdag van 19:00 tot 21:00 uur. Dit stond in een oude Quarter tenminste, dus je moet maar even bellen of de openingstijden nog kloppen. Party!! Party!! Party!!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:33

Ik wilde perse een Crates, en aangezien die niet in de buurt verkocht worden heb ik Hans van de Oregon Trail Tack Store uit Eesergroen (drenthe)laten komen. Die kwam met een hele bus vol en daar heb ik mijn lekkere zadel dus gekocht. Hij maakt zelf een afspraak met je om te komen, als hij op route is... Hij vraagt niks extra voor het langskomen, maar ja, de zadelprijs is er natuurlijk ook wel naar...

Tipje, ga eens naar Klein Amerika in Hamont Achel net over de grens in Belgie (bij Valkenswaard achel aanhouden. Veel zadels, redelijk geprijst en volgens mij ruilen ze om als ze niet passen....Ik weet niet of ze ook aan huis komen...

Adje uit Vorstenbosch heeft ook wel goede tweedehands zadels, maar komt niet aan huis. Tenminste, toen wij op zoek waren naar zadels kwam ie niet, maar mochten we bij niet passen ruilen (raar eigenlijk heh)

Anyway, succes met zoeken en tot ziens!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 22:33

Bedankt voor jullie tips. Ik ga morgen meteen een aantal telefoontjes plegen. Ik laat wel weten hoe het is afgelopen!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 00:04

Arthur komt wel aan huis passen. Als je eerst naar de winkel gaat en een aantal zadels aangeeft die je wel wat lijken, dan is er best een afspraak met hem te maken. Tenminste bij een vriendin van mij is hij met drie door haar uitgezochte zadels naar de stal gekomen in Soerendonk om te passen. Waren wel drie nieuwe zadels van goede kwaliteit, dus er viel wel wat te verdienen. Of zou het komen omdat ze lief tegen hem gelachen had?

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 15:08

Ik denk het wel K@rin, lief lachen tegen Adje wil wel eens helpen…. Schijnheilig

Maarre…voor tweedehandsjes komt hij zijn winkeltje niet uit hoor..,zelfs niet voor nieuwe Billy Cook’s. Wij mochten de zadels mee naar huis nemen, zelf passen en daarna betalen. Dat is ook wel weer fideel van ‘m. Het kan natuurlijk ook dat ie alleen voor Quarters komt, wij hadden destijds wpn-ners…. Vork

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-02 22:29

Hoi,
Ik heb inmiddels een aantal telefoontjes gepleegt, en ik ga dit weekend eens een kijkje nemen in Belgie. Ook in Den Haag hadden ze voor mij interessante tweedehandsjes. Maar dat wordt meer een dagtochtje, dus ik hou het eerst even hier in de buurt.
De anderen hadden geen tweedehands zadels, en nieuw gaat een goed zadel iets boven mijn budget.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Linda