nieuw paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 09:49

Leuk Colinda! Scribbles is echt een fantastisch paard om er achter te hebben. Bij Dot zit'ie er ook achter (helaas net van 't papier gevallen)
Scribbles is een heel veelzijdig paard (ja, hij leeft nog voor zover ik heb kunnen achterhalen)
Hier een foto van Scribbles.
Afbeelding

En hier een link naar de site van de PaintBrush Ranch. Home of Scribbles. http://web.willamette.net/~mjh/pbranch.htm

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis



Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 18:28

Leuk hoor, Jolanda! En dat vlees komt vanzelf als je'm gaat trainen. Hij ziet er prima uit zo hoor...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:23

O, gaan we meeten!!?? Best hoor, maar voolopig heb ik geen rijpaard, dus had je Copper dan voor mij 'bedacht', Xono? *LOL* En waarom pas over een jaar!?
Heb je je mailtje Jolanda?

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:52

Leuk koppie! Lekker apart getekend, hou ik van Tong uitsteken
Maarreh.... Acapulco uit Harskamp??? Ik wordt nieuwsgierig Knipoog Lips are sealed

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers